Sari direct la conținut

Studiu: Notino întrece Sephora și Douglas la prezență și maturitate digitală

StartupCafe.ro
Studiu InsightOut Map 2021 Romania, categoria Cosmetice, Foto: Hotnews
Studiu InsightOut Map 2021 Romania, categoria Cosmetice, Foto: Hotnews

Comerțul online cu produse cosmetice este din ce în ce mai competitiv dar categoria este mai curând dominată de jucători globali și regionali. Apar tot mai multe magazine locale dar sunt încă mici și insuficient dezvoltate digital. Un studiu care a analizat 18 magazine online de cosmetice arată că cel mai bine plasat magazin de e-commerce – ca prezență și maturitate digitală este Notino.

Potrivit Studiul InsightOut Map 2021, care analizează prezență digitală a peste 100 de magazine online, din cinci categorii mari de comerț electronic, Cosmetice este categoria cu cel mai puțin trafic din studiul pe 2021.

Magazinele online analizate au ”cu 30% mai puțin trafic decât cele din următoarea categorie, care este Home” (n.r. – adică magazinele care vând produse pentru casă și decorațiuni interioare), remarcă autorii studiului.

Categoria este cea mai puțin matură digital dintre cele cinci categorii evaluate în studiul de anul acesta, pentru România (celelalte patru fiind electronice, cărți, dome&deco și fashion).

Citește pe StartupCafe.ro principalele constatări ale studiului InsightOut 2021, pentru România, categoria Fashion și vezi colecția completă a celor cinci studii grupate pe categorii de e-commerce

Alegeri 2024: Vezi aici prezența și rezultatele LIVE pe hartă și grafice interactive.
Sondaje, Comparații, Informații de la celelalte alegeri. Toate datele esențiale pe alegeri.hotnews.ro.
ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro