Tabloidele conduc detasat in topul vanzarilor pe trimestrul 3 din 2008
Ziarele tabloide si cele de sport si-au mentinut pozitia fruntasa in clasamentul publicatiilor cu cele mai mari vanzari in cel de-al treilea trimestru al anului in curs, conform cifrelor de difuzare prezentate de BRAT. Intre timp, majoritatea ziarelor de pe segmentul quality stagneaza sau inregistreaza scaderi substantiale.
Libertatea ramane in top, urmata de Click, Cancan, Gazeta Sporturilor si Pro Sport, in timp ce generalistele Jurnalul National, Evenimentul Zilei, Romania Libera si Adevarul au inregistrat performante mult mai slabe decat ziarele fruntase.
Top vanzari medii pe aparitie in trimestrul 3:
- Libertatea – 211.995
- Click – 132.192
- Cancan – 106.910
- GSP – 89.952
- Pro Sport – 56.580
- Jurnalul National – 54.770
- Romania Libera – 51. 534
- EVZ – 46.944
- Adevarul – 37.125
- Gandul – 19. 859
Raportandu-se la vanzarile medii pe aparitie pentru primele noua luni ale anului, Catalin Tolontan noteaza pe blogul sau ca vanzarile de presa cresc, in principal datorita titlurilor din Top 4 (Libertatea 225.000, Click 125.000, Cancan 97.000 si GSP 97.000) si comenteaza ca „in 2009 se anunta o lupta fara precedent pentru categoria quality”.