Sari direct la conținut

Team Advertising se rupe de Y&R, Tempo Advertising e pe faza

HotNews.ro

„Team Advertising (cunoscuta si ca Young&Rubicam Romania) a pierdut afilierea la Young&Rubicam”, la care se afiliaza Tempo Advertising, „cel mai mare independent din Romania, proprietatea lui Dragos Grigoriu”, dupa cum scrie Iulian Comanescu pe blogul sau, citand „o singura sursa”. Vestea survine la cateva luni dupa ce reteaua globla Y&R Brands si-a anuntat intrarea in Romania, pentru a gestiona companiile Young&Rubicam si Wunderman, sub conducerea Terezei Munteanu.

Printre clientii Y&R Brands se numara Adevarul SA, BCR, Colgate-Palmolive Romania, Danone, Hyundai Auto Romania, LG Electronics Romania, Terapia-Rambaxy, UNICEF, Xerox, Philip Morris, Procter&Gamble.

Dupa anuntul lui Comanescu, Iann scrie pe blogul acestuia ca „in mai 2008 era anuntata prezenta in Romania, fara forma juridica a Y&R Brands cu Y&R/ Team Advertising [creatie si media] si Wunderman [btl]. Team Advertising e [era] afiliata la Y&R, unde in Team Advertising cel mai mare actionar era compania de radio pro [adica Adrian Sarbu] care intre timp a fost si ea achizitionata de CME. Daca Tempo Advertising [creatie] s-a afiliat la Y&R [adica WPP] poate ca s-a lasat si cu o vanzare de actiuni si e la fel de interesant cum Dragos Grigoriu vinde partea de media la Aegis iar partea de creatie la WPP”.

Ulterior, Adevarul a notat ca reprezentantii Team au confirmat despartirea de Y&R, fara sa comenteze pe marginea acesteia, citand si refuzul lui Dragos Girgoriu de a discuta „prematur” subiectul.

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro