Televiziunea cu cele mai mari venituri din publicitate, Pro TV se desparte "în cursul anului" de șefa vânzărilor, Zoe Vasilescu
Șefa vânzărilor Pro TV, cel mai mare canal de televiziune din România și instituția cu cele mai mari venituri din publicitate, va părăsi acest post de televiziune „în cursul anului”, după cum au spus pentru HotNews.ro reprezentanții postului. Potrivit acestora, este vorba despre o despărțire „de comun acord”.
În prealabil, Paginademedia.ro, citând Cancan.ro, scrisese că ar fi vorba despre demisie.
Potrivit reprezentanților Pro TV, Zoe Vasilescu va continua alături de echipa Pro în lunile următoare, până va veni un nou manager.
Pro TV, pentru HotNews.ro:
- „După mai bine de 18 de ani în care a fost implicată activ în dezvoltarea și consolidarea PRO TV ca lider al televiziunilor din Romania, PRO TV și Zoe Vasilescu au decis de comun acord să întrerupă colaborarea în cursul anului. În lunile următoare, Zoe va continua să fie alături de echipa PRO TV, asigurând astfel un transfer cât mai ușor persoanei care va prelua acest rol.”
De aproape 20 de ani în echipa Pro, Zoe Vasilescu era unul dintre cei mai vechi membri ai managementului companiei. Plecarea ei este confirmată la scurt timp după ce Costi Mocanu și-a anunțat plecarea de la 1 aprilie. Paginademedia.ro a scris, joi, că șefa vânzărilor a informat agențiile de publicitate în legătură cu plecarea ei.
- Potrivit ultimului raport financiar al Pro TV, compania a înregistrat, în 2018, venituri din publicitate TV de 150 milioane de dolari, în creștere de la 143,7 milioane de dolari cu un an înainte. Media Fact Book estima, la mijlocul anului trecut, că vânzările de publicitate TV pentru întregul an 2018 urmau să ajungă la circa 300 de milioane de euro, dintr-un total al cheltuielilor de publicitate de 455 milioane de euro.