The Money Channel transforma o campanie de imagine in continut TV
The Money Channel a anuntat oficial inceperea inscrierilor la „primul concurs de cultura economica din Romania” – jocul de televiziune „Testul de afacereza”. Programul vine in continuarea campaniei de imagine „Vorbiti afacereza?” realizata pentru TMC de agentia Next Advertising, campanie ce a inclus pana acum, intre altele, doua spoturi TV si un spot video viral.
Potrivit unui comunicat al grupului Realitatea-Catavencu, Testul de afacereza, ce va fi inclus in grila TMC din 31 martie, este prezentat drept un joc ce testeaza cunostintele economice ale concurentilor. O avanpremiera a acestei emisiuni, difuzata la Realitatea TV si TMC in 16 martie, i-a avut drept invitati bpe Bogdan Baltazar, Silviu Prigoana si Octavian Radu.
Potentialii participanti trebuie sa se inregistreze la concurs pe site-ul dedicat, www.afacereza.ro, si sa raspunsa corect la cateva intrebari preliminare, selectia finala constand in 10 intrebari economice.