The Practice, premiata a doua oara cu trofeul SABRE Awards pentru cea mai buna campanie de PR din Europa de Est
Agentia de relatii publice The Practice a primit trofeul SABRE Awards pentru cea mai buna campanie de PR din Europa de Est, in cadrul galei de premiere desfasurata la Londra, arata o comunicare IAA. Campania castigatoare este „Lansarea pufuletilor Gusto”, care a primit deja Golden Award for Excellence la Romanian PR Award 2009 la categoria Marketing PR si a fost dublu nominalizata la European Excellence Awards 2009, la categoriile Food&Drinks si South East Europe.
In 2008, agentia a primit acelasi premiu, Gold SABRE for Eastern Europe, pentru campania Ziua Barbatului, realizata pentru Bergenbier. Palmaresul companiei de PR mai include un trofeu pentru cea mai buna campanie de PR din Europa de Sud-Est in cadrul editiei 2008 a European Excellence Awards (Olimpiada Oamenilor Obisnuiti – client: Prigat) si o nominalizare la aceeasi categorie in editia 2009 (Lansarea pufuletilor Gusto – client: Gusto).
„Acest trofeu este o satisfactie imensa pentru noi si o confirmare a valorii muncii noastre, cu atat mai mult cu cat agentia noastra reuseste sa il castige pentru a doua oara in cei trei ani si jumatate de la infiintare. Campania pentru pufuletii Gusto a presupus o mare desfasurare de forte, multa planificare dar si multa creativitate, rasplatite in final prin rezultate de exceptie pentru brand si iata ca si pentru agentie”, afirma Oana Bulexa, Client Service Director al agentiei.
SABRE Awards este cea mai importanta competitie din Europa, Africa si Orientul Mijlociu dedicata exclusiv PR-ului, care premiaza cele mai strategice, creative si eficiente campanii. Anul acesta, in competitie agentiile participante s-au inscris cu peste 1.600 de campanii de relatii publice.