Tnuva Romania a numit doi directori noi de vanzari si marketing
Producatorul de lactate Tnuva Romania l-a numit pe Cristian Popa in functia de director de vanzari, dupa ce acesta a detinut timp de sase ani o functie similara la InBev Romania, se arata intr-un comunicat al companiei. De asemenea, Tnuva a numit-o pe Adriana Ionescu in functia de director de marketing.
Adriana Ionescu va fi responsabila de dezvoltarea si implementarea strategiilor de brand in cadrul companiei, precum si de dezvoltarea planurilor anuale de marketing ale organizatiei. Aceasta vine la Tnuva Romania dupa ce timp de 13 ani a lucrat in cadrul companiei Procter&Gamble, in marketing si management strategic si operational.
Cristian Popa are o experienta de 17 ani in vanzari in cadrul companiilor multinationale JTI, Stimorol, P&G si InBev. In anul 1995 Cristian Popa s-a alaturat echipei de vanzari a companiei Procter&Gamble in pozitia de key account manager. Timp de sapte ani, el ocupa mai mai multe functii in cadrul P&G printre care si pe cea de sales manager Romania, dar si trade marketing manager Balkans, acoperind atat activitatea grupului din Romania, cat si din Serbia, Moldova, Albania si Macedonia. Inainte de a se alatura echipei Tnuva, in perioada 2003 – 2009, Cristian Popa a fost directorul de vanzari InBev Romania.
In cadrul Tnuva, Cristian Popa va fi responsabil de departamentele de Vanzari si Distributie.
Tnuva Romania, filiala locala a producatorului israelian cu acelasi nume, detine doua fabrici in Romania, la Adunatii-Copaceni si Popesti-Leordeni. Tnuva Romania a fost fondata in anul 2004.