Sari direct la conținut

Toate statiile Petrom sunt operate in sistem Full Agency

HotNews.ro

Compania Petrom a finalizat procesul de transferarea a tuturor celor circa 500 de statii Petrom operate in Romania in sistemul de administrare Full Agency. Acest sistem presupune atribuirea managementului si personalului statiilor unor terte parti (dealeri independenti).

Circa 300 de dealeri vor administra statiile Petrom din Romania, se arata intr-un comunicat al companiei.

„Am introdus acest sistem de administrare pentru a creste performantele comerciale ale retelei de benzinarii Petrom, prin recompensarea financiara in functie de rezultatele obtinute de fiecare unitate in parte”, a declarat Tamas Mayer, membru al Directoratului Petrom, responsabil cu activitatea de marketing.

Procesul de transferare a statiilor din sistemul COCO (company owned company operated/detinut si gestionat de companie) in sistemul Full Agency (CODO – company owned dealer operated/detinut de companie si gestionat de dealer) a durat mai putin de trei ani, fiind initiat in 2005.

Selectarea dealerilor, atat cea interna cit si cea externa, s-a desfasurat prin centre de analiza obiectiva, organizate de o companie independenta de recrutare, respectiv Bernard Brunhes.

Circa 300 de dealeri au fost selectati si instruiti de echipele Petrom iar angajatii statiilor au primit oferte de munca din partea noilor administratori.

Conceptul Full Agency este folosit cu succes in multe tari si a adus rezultate importante in termeni de performanta comerciala companiilor care l-au adoptat, se mai arata in comunicat.

Petrom ramane proprietarul statiilor, impune standardele companiei, portofoliul de produse, modul de lucru, politica de preturi si campaniile de promovare.

„Acest sistem de administrare a contribuit considerabil la cresterea vanzarile medii pe statie, ceea ce ne va permite sa atingem in avans vanzari anuale de 2,9 milioane litri/statie. Numai in primele noua luni ale acestui an, vanzarile de carburanti de la nivelul intregii retele au crescut cu 23% comparativ cu perioada similara a anul trecut, iar segmentul de produse complementare a cunoscut o imbunatatire de 76% fata de aceeasi perioada din 2006”, a mai spus Mayer.

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro