Sari direct la conținut

Top 10 motive sa fii o persoana ordonata…sau nu

HotNews.ro

De cand eram copii, parintii ne-au batut la cap sa fim mai ordonati, sa ne asezam frumos hainele, pentru a nu le imbraca a doua zi mototolite, sa ne asezam obiectele personale, ca sa stim de unde le luam. De unii dintre noi s-au prins aceste sfaturi, de altii nu. Indiferent de “tabara” din care faceti parte, este bine sa stiti ca atat ordinea, cat si dezordinea, au avantajele lor. Trebuie numai sa priviti partea plina a paharului.

10 motive sa fim ordonati

1. Daca puneti toate lucrurile la locul lor, veti sti de unde sa le luati cand aveti nevoie. Nu veti mai pierde vremea cautandu-le.

2. Economisiti bani. Va faceti mai bine planurile. Nu veti cumpara un al doilea lucru, doar pentru ca nu-l mai gasiti pe primul.

3. Un pic de curatenie e buna si pentru sanatate. Va veti stresa mai putin. Veti avea o casa mai curata si un loc mai curat de munca.

4. Veti face o impresie mai buna la munca. Toti vor sti ca se pot baza pe dumneavoastra, pentru ca, fiind o persoana organizata, veti sti unde sa cautati ca sa obtineti o informatie repede.

5. Va imbunatatiti sanatatea mentala. Veti simti un fel de pace. Nu veti mai fi foarte zapaciti.

6. Veti fi mai siguri pe sine.

7. Veti manca mai bine. Va fi o placere sa gatiti intr-o bucatarie curata.

8. Veti face mai multi bani. Desi nu este intotdeauna valabil, pentru ca sunteti rapizi si eficienti, aveti toate sansele sa fiti promovati.

9. Daca toate sunt puse la locul lor, veti avea control si asupra timpului.

10. Veti fi un parinte mai bun. Veti avea mai mult timp sa va ocupati de copii.

10 motive sa nu fim ordonati

1. Este palpitant sa cauti un document care-ti trebuie urgent, intr-un maldar de hartoage. Va mai scoate din amorteala data de un serviciu plictisitor.

2. Stocarea hartiilor pe masa va protejeaza de radiatiile ultraviolete.

3. Fiind la fel de dezordonat ca marea majoritate a colegilor, va ajuta sa va integrati mai bine.

4. Mutand teancul de hartii dintr-o parte intr-alta, va mentineti in forma.

5. Daca intelegeti ce faceti, veti fi ingroziti.

6. Deranjul scoate ce-i mai bun din dumneavoastra.

7. Organizarea omoara creativitatea.

8. Tot mutand foile de colo colo nu lasati praful sa se astearna.

9. Rivalii dumneavoastra nu vor reusi niciodata sa gaseasca ceva, pe biroul dumneavoastra.

10. Maldarul de hartii pe care uitati intotdeauna sa le aruncati, da impresia ca sunteti foate important.

Sursa: thriftyfun.com, superemang.multiply.com

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro