"Totul despre sex" isi scoate brandurile la inaintare
Filmul „Totul despre sex”, care va fi lansat in luna mai, va fi un festin al brandurilor. Filmul va rivaliza, din acest punct de vedere, cu cea mai recenta parte a seriei James Bond. Reprezentantii marcilor Mercedes-Benz, Coty si Skyy s-au inscris ca sponsori ai productiei.
Conform New York Times, s-au inscris 8 branduri, printre care producatorul de bijuterii H Stern, Glaceau Vitaminwater – un brand Coca Cola si Bag Borrow or Steal – un serviciu online de inchiriere a gentilor si bijuteriilor de firma.
Acest lucru este comparabil cu ce se intampla in cea mai recenta parte a seriei James Bond, „Casino Royale”, in care agentul 007 cere anumite bauturi, rostind marca respectiva. De asemenea, Bond se foloseste de laptopuri Sony Vaio pentru a salva lumea, da telefoane de pe aparate Sony Ericsson si apare chiar intr-o scena in care este folosita tehnologia Sony Blu-Ray. Filmul a fost produs de Sony Corporation.
In „Totul despre sex”, marcile vor fi rostite de catre personaje in timpul discutiilor, in timp ce sponsorii vor putea folosi numele „Totul despre sex” in concursuri, reclame sau alte actiuni de marketing.
Chris Carlisle, care este director de marketing al New Line Cinema – distribuitorul filmului „Totul despre sex” -, se refera la productie ca la „un Super Bowl pentru femei”, acest eveniment sportiv de prima mana in SUA reusind sa stranga sute de milioane de dolari din reclame.
Carlisle a afirmat, pentru New York Times, ca „dorim sa ne asociem doar cu brandurile care se potrivesc cu Totul despre sex, pentru a ne extinde marca, nu a marsa pe cai pe care le-am mai folosit deja”.
Filmul le aduce laolalta pe cele patru personaje – Carrie, Samantha, Charlotte si Miranda, cunoscute deja din serialul care a fost difuzat in 6 sezoane. Actiunea incepe cu blonda Carrie care planifica o nunta spectaculoasa cu eternul viitor-fost prieten Big. Socoteala de acasa nu se potriveste insa cu cea din targ, asa ca se intoarce, inca o data, la prietenele ei, pentru sprijin moral, cumparaturi si iesiri prin oras.
Sursa: brandrepublic.com