Sari direct la conținut

Trecerea peste calea ferata pe DN7 la Bascov, punct care da peste cap traficul din zona Pitesti, va fi reabilitata

HotNews.ro
Trecerea la nivel de la Bascov, Foto: USER UPLOADED
Trecerea la nivel de la Bascov, Foto: USER UPLOADED

Trecerea la nivel cu calea ferata de pe DN7 la Bascov, langa Pitesti, va intra in reabilitare in urmatoarele zile au transmis reprezentantii Companiei de Drumuri la solicitarea HotNews.ro, cu toate ca trecerea la nivel e in administrarea Cailor Ferate. In momentul de fata zona respectiva este puternic avariata si din cauza ei autovehiculele incetinesc formand cozi mari in zona Pitesti-Ramnicu Valcea.

In mod constant, in special la final de saptamana, in zona Bascov spre si dinspre Pitesti traficul pe DN7 este blocat si se formeaza cozi kilometrice din cauza unei treceri la nivel cu calea ferata foarte deteriorata. Situatia a devenit atat de grava incat in ultimele weekenduri cozile de masini ajungeau tocmai de la trecerea de nivel cu pricina din Bascov pana pe ultimii kilometri de autostrada de langa Pitesti, adica pe o distanta de 4-5 kilometri.

Situatia nu e noua, trecerea respectiva fiind un punct-problema de ani intregi, fara ca autoritatile sa ia masuri. Mai mult, politia rutiera mereu atrage atentia in buletinele info-trafic ca la acea trecere se fac cozi si precizeaza ca trecerea este la nivel cu o cale ferata inchisa.

In realitate insa calea ferata respectiva nu e inchisa, ci doar foarte rar folosita. Ea deserveste depozitul de armament si unitatea militara de la Valea Ursului si se afla in administrarea Cailor Ferate.

Compania de Drumuri a transmis la solicitarea HotNews.ro ca pe 23 august, „cu ocazia deplasarii pe teren a unei comisii constituita in urma solicitarii Institutiei Prefectului judetul Arges, format din reprezentantii UM01593, ai Sectiei CF L1 Pitesti si reprezentanti ai SDN Pitesti” au fost stavbilite o serie de masuri pentru remedierea situatiei:

– Lucrari ce constau in inlocuirea a doua dale degradate din interior, de o parte si de alta a axului DN 7, repunerea la pozitie a celor 4 dale si refacerea continuitatii sinei prin inlocuire ¬ responsabil Sectia CF L1 Pitesti, termen 03.09.2016;

– Dupa terminarea lucrarilor CF, SDN Pitesti va asterne un strat de asfalt in zona mediana a caii ferate, peste toate dalele, pana la cota caii rutiere de rulare;

– Pentru inlocuirea sinei se impune demontarea dalelor de capat si mijloc, pozitionarea sinei si remontarea acestora ¬ responsabil Sectia CF L1 Pitesti, termen 24.09.2016;

Reprezentantii CNADNR mai spun ca este avuta in vedere si o remediere definitiva pentru trecerea la nivel din Bascov prin montarea unui dispozitiv de neopren tip STRAIL, insa nu au oferit un termen pentru realizarea acestei lucrari.

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro