Sari direct la conținut

Trei furnizori de componente sunt in discutii pentru deschiderea unor fabrici care sa produca pentru Ford Craiova

HotNews.ro

Furnizori din Germania, Belgia si Italia negociaza inchirierea unor spatii in parcul industrial, pentru deschiderea unor centre de productie in zona Craiovei, scrie ziarul local Gazeta de Sud care-l citeaza pe seful parcului Industrial Craiova. Companiile produc structuri de caroserie si sasiu, echipamente hidraulice si repere din plastic.

Cei trei producatori de componente auto, furnizori traditionali ai companiei americane Ford, isi vor deschide centre de productie in interiorul Parcului Industrial Craiova, a anuntat administratorul parcului, Marin Nicoli. Este vorba de compania germana Kirchhoff Automotive, producator de structuri de caroserie si de sasiu, Afmech NV – o firma belgiana care produce echipamente hidraulice, precum si Rochling Automotive Italia – producator de componente din plastic pentru automobile.

„Am primit acceptul de principiu pentru a prelua in administrare o suprafata de 8,6 hectare de teren adiacenta parcului industrial, de la o unitate de jandarmi. Terenul va fi folosit pentru cei trei furnizori Ford, cu care suntem in discutii avansate. La schimb vom da 6 hectare de teren in zona aeroportului. Pe 22 aprilie, cei de la Kirchhoff vin la discutiile preliminare in acest sens. Consideram ca pana la sfarsitul lunii octombrie vor fi demarate lucrarile pentru centrele de productie. Conform estimarilor noastre, cei trei furnizori vor crea 3.200 de noi locuri de munca“, a afirmat Marin Nicoli, citat de ziarul din Oltenia.

Ford a inceput in toamna lui 2009 productia modelului Transit Connect la Craiova dar nu a construit decat cateva sute de unitati pana acum in vederea pregatirii lansarii unui nou model de clasa mini care va fi lansat in a doua parte a anului.

Alegeri 2024: Vezi aici prezența și rezultatele LIVE pe hartă și grafice interactive.
Sondaje, Comparații, Informații de la celelalte alegeri. Toate datele esențiale pe alegeri.hotnews.ro.
ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro