Sari direct la conținut

Tronsonul din Autostrada Transilvania abandonat de Bechtel: 4 oferte depuse pentru construcția celor 26 de kilometri dintre Suplacu de Barcău și Chiribiș

HotNews.ro
Viaductul nefinalizat de Bechtel de la Suplacu de Barcau, Foto: Captura YouTube
Viaductul nefinalizat de Bechtel de la Suplacu de Barcau, Foto: Captura YouTube

Patru asocieri de firme au depus oferte pentru proiectarea și execuția a 26,35 km de autostradă între Suplacu de Barcău și Chiribiș, tronsonul din Autostrada Transilvania pe care cei de la Bechtel l-au abandonat. Cea mai impozantă lucrare de pe traseu este finalizarea viaductului lung de circa 1,7 km care trece prin mijlocul unui lac de acumulare, viaduct început, dar nefinalizat de Bechtel. Valoarea estimată a contractului scos la licitație este de circa jumătate de miliard de lei, cu 6 luni proiectare și 18 luni pentru execuție.

Luni, 15.03.2021 a avut loc depunerea ofertelor pentru procedura de atribuire a contractului Proiectare și execuție pentru finalizarea Autostrăzii Brașov – Târgu Mureș – Cluj – Oradea, Secțiunea 3C: Suplacu de Barcău – Borș, Subsecțiunea 3C1: Suplacu de Barcău – Chiribiș (km 4+200 – km 30+550).

Până la termenul limită au depus oferte următorii agenți economici:

1. ASOCIEREA CONSTRUCTII ERBASU (LIDER DE ASOCIERE) – VAHOSTAV – SK A.S.

2. ASOCIEREA DRUM ASFALT S.R.L. (LIDER DE ASOCIERE) – TRAMECO S.A. – OPR ASFALT S.R.L. – OBRAS PUBLICAS Y RAGADIOS S.A. – CITADINA 98 S.A. – LEMACONS S.R.L.

3. ASOCIEREA RIZZANI DE ECCHER SPA ITALY – ARTERA BLUE S.R.L.

4. ERG İNŞAAT TICARET VE SANAYI A.Ş

Obiectul contractului constă în proiectarea și execuția lucrărilor pentru 26,35 km de autostradă.

Obiectul contractului prevede construirea mai multor lucrări de artă, dintre care 3 viaducte, 8 pasaje și 8 poduri, inclusiv un pod de o complexitate tehnică ridicată, în lungime de 1.650 m – Pod peste lac de acumulare la km 6+655.60, anunță CNAIR.

Valoarea estimată a contractului este de 503.687.042,75 lei fără TVA, iar durata contractului este de 24 de luni, din care 6 luni perioada de proiectare și 18 luni perioada de execuție a lucrărilor.

De precizat că de la Chiribiș până la Biharia, pe circa 28 de kilometri, construcția autostrăzii e deja contractată cu o asociere condusă de Trameco (ofertant acum într-o asociere și pe tronsonul Chiribiș – Suplacu de Barcău). Pe tronsonul Suplacu de Barcău – Nușfalău, circa 13.5 km, contractul a fost semnat încă din septembrie 2020 cu turcii de la Nurol.

Cum arăta în 2016 tronsonul abandonat:

Alegeri 2024: Vezi aici prezența și rezultatele LIVE pe hartă și grafice interactive.
Sondaje, Comparații, Informații de la celelalte alegeri. Toate datele esențiale pe alegeri.hotnews.ro.
ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro