Sari direct la conținut

Twitter integreaza oficial publicitatea pe site, insa la un nivel limitat si doar la paginile cu rezultatele cautarilor

HotNews.ro

Twitter si-a prezentat modelul de advertising prin care vrea sa faca bani si va accepta anumite mesaje promotionale pentru care companiile vor plati astfel incat acestea sa fie incluse in paginile ce afiseaza rezultatele cautarii pentru utilizatori, scrie Reuters. Doar un mic procent dintre utilizatori vor vedea aceste mesaje promotionale.

Programul de advertising se numeste „Promoted Tweets” iar companiile vor plati pentru ca in Twitter sa fie afisate mesaje promotionale de maxim 140 de caractere (asa-numitele tweets). Mesajele vor fi afisate in partea de sus a paginii in care apar rezultatele cautarilor utilizatorilor. Pentru inceput doar maxim 10% dintre utilizatorii site-ului de micro-blogging vor vedea mesajele publicitare, insa nu va fi afisat mai mult de un mesaj promotional la o pagina cu rezultate.

Printre cele dintai companii angrenate in program se numara Best Buy, Virgin America si Starbucks, scrie The New York Times.

Biz Stone, co-fondator al Twitter a spus, citat de BBC, ca pentru a nu deranja utilizatorii, daca acestia nu reactioneaza in niciun fel cu mesajele promotionale (daca nu fac click pe ele, sau nu le trimit la altii useri) acestea nu vor mai fi vizibile pentru acel utilizator.

Twitter are zeci de milioane de utilizatori insa pana acum nu a gasit surse viabile de a face profit, acest pas fiind insa un semn ca lucrurile se vor schimba.

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro