Un start-up romanesc lanseaza prima solutie din lume pentru advertising de pe mobil pe eranele digitale outdoor. Joi, 28 noiembrie, o poti testa gratuit in centrul Bucurestiului.
Joi, 28 noiembrie, poti testa in premiera in Bucuresti, gratuit, timp de 24 de ore, prima solutie de advertising de pe mobil pe outdoor digital (DOH) creata de The Pole Society, un start up romanesc. Afisul de promovare al unui eveniment, al unui produs sau pur si simplu un mesaj pentru a te face auzit in centrul orasului devin vizibile rapid si fara niciun cost in peste 40 de ecrane de OOH digital din Capitala, pe tot parcursul zilei de joi.
Noua solutie este disponibila oricarui utilizator care descarca aplicatia la nivel local si international. Intregul procesul dureaza intre 30 de secunde si cateva minute si presupune crearea unui poster direct in telefonul mobil si urcarea lui pe un ecran digital din centrul Bucurestiului.
Platforma prezentata in premiera de catre The Pole este lansata in parteneriat cu mobilPay MasterCard Mobile, prima solutie de plati cu telefonul mobil din Romania, dezvoltata de Netopia mobilPay, liderul pietei de microplati prin telefonul mobil si Phoenix Media, prima companie specializata in outdoor digital, cu peste 10 ani de experienta in industria de advertising din Romania. The Pole devine de acum cea mai rapida si accesibila solutie pentru a distribui continut promotional pe ecranele digitale din centrul orasului.
Joi, 28 noiembrie, The Pole ofera gratuit timp de 24 de ore noua solutie spre a fi testata. Oricine isi instaleaza aplicatia, in orice colt al lumii intregi, poate sa urce postere care sa devina vizibile in peste 40 de ecrane digitale din Bucuresti. Pasii sunt simpli : se descarca aplicatia The Pole (momentan iOS, Android in curand), se incarca un poster deja existent sau se creeaza de la zero cu ajutorul unei palete de functii grafice si in cateva minute posterul este vizibil pe un ecran digital selectat din lista disponibila pentru Bucuresti.
„Aceasta este prima solutie care iti conecteaza telefonul mobil la un ecran de outdoor in timp real. Este usor de folosit, personalizata pentru nevoile specifice ale consumatorului, flexibila si accesibila. Suntem entuziasmati de potentialul acestui instrument si asteptam cu interes reactiile dupa testarea sa. Scopul nostru este sa conectam orasele din lumea intreaga, asa ca stati pe aproape pentru a ne urmari; nu vom inceta sa surprindem.”, afirma Bogdan Savonea, co-fondator The Pole.
Pentru moment, aplicatia acopera peste 40 de ecrane digitale in Bucuresti, urmand sa devina valabila si in alte destinatii precum New York sau Dubai, incepand cu 2014.
Pentru mai multe informatii, contactati :
Tudor Daescu
tudor[at]prpeople.ro
Sabina Stirb
sabina[at]thepolesociety.com
Telefon : + 40746226832
Despre The Pole
The Pole este o aplicatie in care poti atat sa afli rapid ce evenimente au loc in jurul tau, pentru a selecta, rezerva sau cumpara bilete cat si sa creezi happening-uri si a fost lansata in vara anului 2013. The Pole ofera o paleta de instrumente grafice si de socializare, dedicate evenimentelor care se intampla chiar langa tine si pentru a face fiecare iesire o amintire de neuitat. Start up inovator lansat in Romania si care urmeaza sa se extinda international incepand cu 2014.
Mai multe informatii pe www.thepolesociety.com
Despre mobilPay MasterCard Mobile
mobilPay MasterCard Mobile este prima solutie de plata prin telefonul mobil, dezvoltata de liderul pietei de microplati cu telefonul mobil, Netopia mobilPay, prin care detinatorii de MasterCard pot plati cu telefoanele lor mobile pentru produse sau servicii furnizate de catre retelele de parteneri. Detinatorii de card MasterCardᅡ pot sa foloseasca aceasta aplicatie pentru a plati facturi sau pentru a-si reincarca cartele, cat si pentru a cumpara produse, servicii sau oferte exclusive.
Aplicatia este disponibila gratuit pentru smartphones prin AppStore si Play Store.
Despre Phoenix Media
Phoenix Media este liderul pietei de outdoor digital, cu o experienta de peste 10 ani in industria de advertising din Romania si care detine in prezent o ampla retea de panouri, TV Screen-uri si LCD-uri Outdoor. In 2005, Phoenix Media a introdus pentru prima data in Romania ecrane de OOH digitale, in 2010 targetarea personalizata, primul sistem de promovare pe intervale orare iar in 2013 prima retea de comunicare OOH digital din Centrul Vechi al Bucurestiului.