Sari direct la conținut

Ungaria va primi locomotive hibrid pe care le va utiliza în serviciile de transport de marfă

HotNews.ro

„Ungaria va transforma treptat întregul sistem de transport feroviar într-un sistem ecologic, iar în acest sector trebuie implementate tehnologiile moderne care ajută la economisirea energiei, precum şi cele ecologice”, a subliniat secretarul de stat responsabil pentru politica transporturilor în Ministerul ungar pentru Inovare şi Tehnologie, la ceremonia semnării, la Budapesta, a unui acord încheiat între societatea Rail Cargo Hungaria Zrt.(RCH) şi un producător chinez de vehicule feroviare, scrie Magyar Nemzet, citat de Rador.

Conform înţelegerii, compania chineză CRRC Zhuzhou Locomotive Company Ltd va produce pentru RCH locomotive hibrid de manevră pentru transport de marfă şi locomotive de tracţiune de înaltă performanţă. László Mosóczi a mai menţionat că, potrivit proiectelor de viitor ale Ministerului pentru Inovare şi Tehnologie, până în 2030 transportul feroviar ungar trebuie să devină sustenabil din punct de vedere tehnic, financiar şi al mediului.

Conform acordului, vehiculele feroviare vor fi închiriate pentru patru ani. Dacă locomotivele hibrid vor funcţiona la performanţele aşteptate, RCH va putea închiria sau achiziţiona şi în viitor, în condiţii avantajoase, câte 20 de bucăţi din ambele tipuri de locomotive. Locomotivele de manevră vor fi folosite de RCH în Ungaria, iar locomotivele de tracţiune vor fi utilizate, în afară de Ungaria, în Croaţia, Serbia, România, Macedonia, Grecia şi Bulgaria.

Acumulatoarele montate în locomotivele hibrid de tracţiune electrică şi în locomotivele de manevră vor face posibilă funcţionarea acestora chiar şi în porţiunile de cale ferată unde nu există linii electrice aeriene, de înaltă tensiune. În acest caz, locomotivele primesc energia necesară din acumulatoare.

Alegeri 2024: Vezi aici prezența și rezultatele LIVE pe hartă și grafice interactive.
Sondaje, Comparații, Informații de la celelalte alegeri. Toate datele esențiale pe alegeri.hotnews.ro.
ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro