UPC a externalizat serviciile de mentenanta a retelei si operatiunile din teren catre producatorul chinez Huawei
UPC Romania, al doilea mare operator de cablu cu peste 1,24 milioane de abonati, a anuntat vineri ca isi va externaliza operatiunile din teren si mentenanta retelei catre Huawei Romania, in urma unui acord semnat cu reprezentanta locala a producatorului chinez de echipamente de comunicatii. Parteneriatul prevede transferul catre Huawei Romania, in cursul anului 2016, a echipelor care asigura in prezent operatiunile din teren din departamentele de operatiuni retea si operatiuni clienti UPC Romania.
- „Experienta si profesionalismul colegilor nostri din departamentele de operatiuni clienti si retea se vor alatura expertizei tehnice a Huawei pentru a oferi servicii mai performante pentru clientii nostri”, a declarat Robert Redeleanu, CEO UPC Romania.
Partenerul Huawei Romania a fost selectat in urma unei licitatii organizate de UPC Romania, proces la care au participat jucatori importanti de pe piata locala de telecomunicatii, a mai precizat operatorul de comunicatii prin cablu.
- „Cred cu tarie ca alegerea facuta de partenerul nostru pune bazele unui proiect de succes in cadrul caruia vom asigura cele mai bune servicii clientilor UPC, valorificand expertiza pe care o avem atat la nivel mondial, cat si in Romania”, a declarat Kevin Liu, Director General Huawei Romania.
Producatorul chinez de echipamente si solutii de comunicatii Huawei are 170.000 de angajati la nivel mondial, care opereaza in peste 170 de tari si regiuni. Huawei este prezent in Romania din 2003. In aceasta perioada, compania a devenit unul dintre principalii furnizori de pe piata locala de solutii IT&C, precum si un angajator important cu o echipa de peste 1.200 de oameni.
UPC Romania a castigat 36.500 de abonati in ultimul trimestru al anului trecut, numarul total de clienti ajungand astfel la 1.243.300 abonati, crestere realizata atat in mod organic cat si prin achizitii, potrivit datelor publicate de grupul Liberty Global. Operatorul de comunicatii prin cablu, avea la sfarsitul anului trecut un total de 2.579.800 de abonamente. In perioada mentionata, UPC avea in portofoliu 1.234.400 abonamente TV, 488.800 de abonamente de internet si 404.300 de abonamente de internet fix. Robert Redeleanu, seful UPC, a precizat marti ca in 2016, investitiile vor creste la 50 milioane de euro in servicii si extinderea retelei, si ca vor fi lansate si servicii video la cerere (video on demand).