UPC avea peste 975.000 de abonați de internet, telefonie fixă și cablu TV în trimestrul trei din 2018, în scădere cu 3.300 de abonați față de trimestrul anterior
UPC, al doilea mare operator local de comunicații prin cablu, a pierdut 3.300 de abonați în ultimele trei luni încheiate la data de 30 septembrie, ajungând la un număr total de 975.100 de abonați de internet, telefonie fixă și cablu TV, conform datelor grupului Liberty Global. Scăderea apare pe fondul pierderii abonaților la cablu TV analogic, în pofida creșterii numărului de abonați la televiziunea digitală, internet și telefonie fixă. Compania spune însă că față de aceeași perioadă a anului trecut a înregistrat 74.100 de noi abonamente, ajungând la peste 2,08 milioane de abonamente, iar veniturile au crescut cu 4% până la 164,2 milioane de lei.
După anunțul preluării de către Vodafone a diviziei de cablu din România, UPC nu mai anunță câți abonați are la televiziunea prin satelit Focus Sat.
Principalele rezultate:
– Pe segmentul de internet, UPC a adăugat 24.200 de noi abonamente, ceea ce reprezintă o creştere anuală de 4,3%. La 30 septembrie 2018, UPC furniza servicii de internet către 592.900 de clienţi.
–Televiziunea digitală a adus companiei 29.200 de abonamente noi în ultimul an, baza de abonamente crescând cu aproape 4,4% faţă de perioada similară a anului 2017, ajungând la un total de 692.600 de clienţi.
– Segmentul de voce a înregistrat o creştere anuală de 9,3%, în al III-lea trimestru din 2018 compania atingând o bază de 567.800 de clienţi pentru serviciile de telefonie (48.200 clienţi noi).
La sfârşitul lui septembrie 2018, serviciile digitale UPC erau disponibile pentru 3.110.500 de gospodării din România, reprezentând o creştere anuală de 3,4% (102.400 de noi case).