UPC, in trimestrul al treilea din 2015: Operatorul a castigat 14.400 de clienti si a depasit pragul de doua milioane de abonamente de TV, internet si telefonie fixa
UPC Romania, al doilea mare operator local de comunicatii prin cablu, a castigat 14.400 de noi clienti in trimestrul al treilea din acest an, majorandu-si baza de clienti la 1.206.800 utilizatori, in crestere cu 3,6% fata de acelasi trimestru din 2014, conform datelor publicate vineri de Liberty Global. Operatorul a depasit pragul de doua milioane de abonamente generatoare de venituri si a crescut pe toate liniile de business, ajungand la 1.197.200 abonamente TV (cablu si satelit), la 471.000 de abonamente de internet si 370.600 de abonamente de telefonie fixa.
Dupa scaderi constante pe zona de televiziune prin satelit (DTH), UPC a reusit sa-si adauge 13.500 de noi abonati DTH in trimestrul incheiat la 30 septembrie 2015, ajungand la un total de 326.300 de abonati DTH.
Fata de trimestrul doi din acest an, incheiat in 30 iunie, operatorul de cablu TV a castigat 10.200 de abonamente la internet si 42.700 de abonamente la telefonia fixa.
- „Ne bucuram ca am avut o evolutie pozitiva si ca am inregistrat cresteri pe toate segmentele. Investitiile sustinute in extinderea si modernizarea retelei si lansarea de noi servicii digitale superioare ne ajuta sa livram clientilor UPC ceea ce isi doresc, mixul ideal de conectivitate si divertisment”, a declarat Robert Redeleanu, CEO UPC Romania.
Compania a mai anuntat si ca, excluzand fluctuatiile de curs valutar, care afecteaza negativ veniturile in dolari, in trimestrul trei din acest an, veniturile nete in lei au crescut cu aproape 10% la peste 159 milioane de lei.