UPC introduce extraoptiuni la telefonia fixa pentru companii, tintind atragerea mai multor clienti prin portabilitate
UPC Romania a anuntat miercuri lansarea mai multor extraoptiuni care se activeaza peste abonamentul principal de telefonie pentru clientii companii, despre care sustine ca ar reduce in medie cu 30-50% costul total al convorbirilor telefonice. Masura vine in contextul in care la sfarsitul lunii iunie, UPC castigase peste jumatate din totalul numerelor de telefonie fixa portate din retelele altor operatori.
„Faptul ca detinem primul loc in privinta numerelor portate din alte retele catre reteaua noastra arata ca UPC a devenit o alternativa la serviciile traditionale de telefonie. Alegerea extraoptiunilor eficientizeaza costurile de telefonie ale companiilor cu pana la 50% ceea ce reprezinta o economie importanta in contextul actual”, a declarat Mihai Struteanu, directorul diviziei UPC Business.
Conform datelor operatorului, extraoptiunile se activeaza peste abonamentul principal de telefonie. Pe baza istoricului volumului de trafic, clientii UPC pot sa aleaga pachete cu 100, 200 si 400 de minute incluse pentru convorbirile catre retele nationale mobile la preturi de 8,16 si respectiv 32 de euro pe luna (fara/cu TVA) sau pachete cu 1000, 2000 si 4000 de minute pentru convorbirile catre alte retele nationale fixe la preturi de 18,35 si respectiv 69 de euro pe luna.
Datele prezentate de autoritatea de reglementare la finele lunii iunie din acest an aratau ca UPC Romania a castigat mai mult de jumatate din totalul numerelor de telefonie fixa portate (pastrarea numarului de telefon, cand este schimbat furnizorul) de la lansarea acestei facilitati (21 octombrie 2008) si pana in prezent. Mai precis, dintr-un total de 29.155 de numere de telefonie fixa portate, 14.670 numere s-au dus catre UPC.
Urmatoarele clasate au fost RCS&RDS cu 6.486 numere portate in perioada mentionata si Vodafone cu 4.312 numere de telefonie fixa portate.