UPC ofera internet sau telefonie gratuit pentru un an abonatilor care aleg sa treaca de la televiziunea analogica la cea digitala
UPC Romania a anuntat marti lansarea unei campanii prin care abonatilor existenti la televiziunea analogica li se ofera gratuit, la alegere, pentru un an, internet sau telefonie daca aleg sa-si faca abonament de televiziune digitala pentru o perioada de doi ani. Oferta vine in contextul unei scaderi a numarului total de abonati UPC in primul trimestru din acest an, dar si a unor reduceri semnificative a veniturilor marilor furnizori de servicii TV pe fondul scaderii puterii de cumparare a consumatorilor.
„(…) orice client UPC care detine oricare dintre pachetele de tip standard, 2Play sau 3 Play de televiziune analogica si alege trecerea la televiziune digitala, va primi, la alegere, internet gratuit sau telefonie gratuita timp de un an, pentru orice contract semnat pe 24 de luni. (…) Pentru clientii noi de servicii analog, oferta de internet sau telefonie gratuita va fi valabila timp de trei luni, pentru contractele semnate in aceeasi perioada de promotie”, au anuntat oficialii UPC.
Oferta este valabila in intervalul 28 mai – 31 iulie 2010.
Citeste comunicatul integral al UPC, aici.
- Romtelecom ofera gratuit 24 de canale TV prin IPTV abonatilor de telefonie fixa si internet
In ultima perioada, marii furnizori de servicii TV au inceput sa lanseze tot mai multe oferte in care anumite servicii sunt oferite gratuit, in conditiile in care veniturile au scazut semnificativ pe fondul reducerii puterii de cumparare a consumatorilor datorita conditiilor grele economice.
Astfel, luna trecuta, Romtelecom, al treilea mare operator de servicii TV din Romania dupa RCS&RDS si UPC, a anuntat ca proprii abonati de telefonie fixa si internet broadband vor putea receptiona gratuit, pe toata perioada contractuala, 24 de canale TV prin intermediul serviciului de televiziune prin Internet (IPTV) disponibil momentan in 10 orase din tara.
UPC Romania avea in primul trimestru al acestui an un numar total de peste 1,21 milioane abonati, in scadere cu 2,4% (30.300 clienti) fata de ultimul trimestru al anului trecut si cu 3,5% fata de acelasi trimestru din 2009, in conditiile in care cresterea pe segmentul televiziunii digitale nu a compensat scaderea numarului de clienti la televiziunea analogica.
Romtelecom a inregistrat in primul trimestru din acest an un profit operational (EBIT) de 3,3 milioane euro, in scadere cu 75,9% fata de acelasi trimestru din 2009 si o scadere a veniturilor limitata la doar 3,3% pana la 194,8 milioane euro, potrivit datelor grupului elen OTE.