UPC pune in vanzare internet la viteze de pana la 200 Mbps in noua orase, incepand din 2 septembrie 2013
UPC Romania, al doilea mare operator de televiziune prin cablu, pune in vanzare incepand din 2 septembrie servicii de internet la viteze de descarcare de pana la 200 Mbps, o viteza dubla fata de ceea ce ofera competitia in prezent, a declarat miercuri Robert Redeleanu, chief marketing officer in cadrul companiei. Viteza de upload va fi de 6 Mbps. Noile viteze sunt oferite in noua orase: Bacau, Bucuresti, Cluj-Napoca, Constanta, Galati, Iasi, Ploiesti, Timisoara si Sibiu prin intermediul a doua pachete de servicii la preturi de la 65 de lei/luna.
- „Avem planuri semnificative de a creste vitezele de upload. Pe de alta parte din toate studiile de piata, consumul este asimetric, deci serviciile actuale raspund nevoilor actuale. Anual investim circa 30 de milioane de euro in infrastructura retelei”, a declarat Severina Pascu, directorul general (CEO) al UPC Romania.
Noile pachete de servicii UPC
Foto: UPC Romania
La inceputul acestui an, UPC a introdus servicii de internet la viteze de descarcare de pana la 120 Mbps in 13 orase.
- „Intre aprilie si august anul acesta viteza medie vanduta in Bucuresti a fost de 120 Mbps. Ne propunem sa migram toti clientii UPC la viteze de cel putin 60 Mbps in cursul anului 2015. Ponderea clientilor cu viteze de peste 60 Mbps s-a dublat in ultimul an. In 2013 am lansat 120 Mbps in 13 orase si pana la sfarsitul acestui an vom ajunge cu aceste viteze de pana la 120 Mbps in 40 de orase”, a mai spus Robert Redeleanu, chief marketing officer al UPC Romania.
Cele 9 orase in care au fost lansate noile servicii reprezinta 60% din aria de acoperire a serviciilor de internet ale UPC, sustin oficialii companiei.
La 30 iunie 2013, UPC Romania avea un numar total de 1.153.700 clienti, in crestere cu 6500 utilizatori fata de aceeasi perioada a anului trecut. Pe de alta parte, fata de primul trimestru din acest an, numarul de clienti a scazut cu 15.900 utilizatori, ca urmare a pierderii de clienti la serviciile de televiziune analogica prin cablu si la serviciile TV prin satelit.
Raportat la aceeasi perioada a anului trecut, numarul de clienti inregistrat la data de 30 iunie 2013 a crescut pe toate segmentele de activitate: TV, internet si telefonie. Astfel, la jumatatea acestui an, UPC avea 1.148.300 de clienti la serviciile TV (comparativ cu 1.142.000 clienti la 30 iunie 2012), 349.700 clienti de internet (fata de 306.400 clienti in perioada similara din 2012) si 251.700 clienti de telefonie fixa (fata de 206.600 clienti de telefonie fixa in 2012).
Totusi, fata de primul trimestru din acest an, rezultatele grupului Liberty Global indica o scadere a numarului total de clienti (- 15.900 clienti) in trimestrul incheiat la 30 iunie 2013, in conditiile in care compania a pierdut clienti la serviciile de televiziune analogica prin cablu (-13.300 utilizatori) si la serviciile de televiziune prin satelit (DTH – 10.200). Aceste pierderi nu au fost compensate de o crestere cu 7.600 de utilizatori la serviciile de televiziune digitala prin cablu.