UPC Romania, pachet de securitate F-Secure pentru clientii proprii de internet pentru 5 lei/luna
UPC Romania a anuntat luni lansarea unei solutii de securitate pe internet (care cuprinde anti-virus, internet firewall, anti-spyware si control parental) la un tarif de 5 lei pe luna. Reprezentantii operatorului de comunicatii prin cablu au precizat pentru HotNews.ro ca produsul este disponibil doar clientilor de internet ai UPC, fiind dezvoltat de catre compania finlandeza F-Secure. Masura vine in contextul in care, in pofida scaderii numarului de clienti, ca urmare a pierderilor inregistrate pe segmentul de televiziune, operatorul a raportat cresteri pe segmentele de telefonie si internet.
Dupa primele noua luni din acest an, baza de clienti a companiei a scazut in special ca urmare a diminuarii numarului de utilizatori de cablu analog, dar operatorul a inregistrat cresteri pe segmentele de telefonie si internet.
UPC forteaza cresterea pe internet si telefonie
Saptamana trecuta, UPC a lansat doua pachete integrate de servicii de televiziune si telefonie (2Play) prin care abonatii la televiziunea analogica si digitala pot avea si servicii de telefonie fixa, pastrand vechiul numar de telefon, la costuri mai mici decat daca ar alege separat aceste servicii. Reprezentantii UPC au recunoscut pentru HotNews.ro ca prin aceasta oferta incearca sa atraga si abonati ai pachetelor de televiziune UPC care utilizeaza serviciile de telefonie fixa ale altor operatori, prin pastrarea numarului de telefon anterior gratie portabilitatii, intrata in vigoare de pe 21 octombrie.
Potrivit datelor grupului Liberty Global, din care face parte si compania olandeza UPC, in luna septembrie din acest an, numarul total de clienti ai companiei a scazut cu 6% fata de septembrie 2007 pana la 1.286.900 de abonati, in conditiile unei scaderi semnificative a utilizatorilor de cablu analog, de la 1.261.100 la 1.075.900.
Pe de alta parte, in privinta serviciilor de internet, UPC Romania avea la sfarsitul primelor noua luni 225.300 de abonati, cu 43% peste nivelul raportat cu un an in urma. Compania a castigat clienti si pe segmentul de telefonie fixa, unde numarul de contracte s-a majorat cu 49%, la 120.600 de abonati.