Sari direct la conținut

Viitorul reclamelor online

Subiectiv

Presupun ca sint destui cei care s-au saturat de tot soiul de overlayere, care mai de care mai expandabile si mai intruzive. Nu de alta, dar online-ul romanesc geme – la propriu – de astfel de specimene. Din pacate, cauza principala este lipsa creativitatii si bucuria de a te scalda in dulcea mediocritate a ideii de “Clientul oricum nu se pricepe la online, de ce le-am face noi ceva ca lumea?“.

Incotro se indreapta publicitatea online? N-as sti sa dau un raspuns exhaustiv. Dar sint citeva directii pe care le vor urma toti advertiserii: in primul rind, publicitatea contextuala si cea in motoarele de cautare. Inainte de orice, este foarte ieftina, iar pentru firmele mici, care doresc sa se promoveze, este chiar eficienta. In al doilea rind, pentru companiile cu bugete pentru interactive, ei bine… spre asta (pentru o mai buna vizualizare, foloseste fullscreen sau intra direct pe youtube.com, exportarea in .avi a fost cam defectuoasa):

Ce se vede mai sus este un microsite pentru Chevrolet Cruze, incastrat intr-un overlayer. O idee superba pentru un expandabil neintruziv. Nu te obliga sa intri pe site, ba dimpotriva, iti prezinta sumar cam tot ce te intereseaza despre produsul in sine. Nu sint afisate preturile masinii, insa nu cred ca un click este un pret prea mare pe care sa-l platesti pentru a afla cit costa. Captura este realizata pe site-ul twitpic.com.

Partea interesanta este ca acest gen de reclama neintruziva mi se pare foarte interesanta ca idee si, mai ales, foarte eficienta din punct de vedere a expunerii brandului. Sint foarte curios care e rata de click. Din pacate, nu stiu ce agentie a realizat lucrarea. Oricum, felicitari.

Citeste si comenteaza pe Subiectiv.ro.

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro