Vodafone a scazut tarifele la convorbirile internationale din reteaua fixa pentru clientii business
Vodafone Romania a redus tarifele percepute companiilor pentru convorbirile din reteaua fixa Vodafone cu pana la 47% in cazul apelurilor catre toate retelele fixe europene si cu pana la 18% pentru toate apelurile catre retelele mobile europene, a anuntat vineri operatorul. Noile tarife pentru apelurile internationale sunt disponibile companiilor care utilizeaza serviciile Vodafone de telefonie fixa, in cadrul solutiilor integrate de comunicatii si clientilor Vodafone Office Zone si se aplica incepand cu prima factura emisa dupa data de 16 martie 2008.
Clientii din segmentul de business pot efectua acum apeluri catre toate retelele fixe europene la tariful de 0,08 euro / minut, cu 47% mai scazut fata de tariful anterior de 0,15 euro / minut.
Apelurile catre destinatii fixe si mobile din SUA, Canada, Alaska, Israel sau Hawaii sunt taxate acum cu 0,095 euro/minut, fata de tariful anterior de 0,15 euro /minut, ceea ce corespunde unei reduceri de 37%.
Apelurile internationale catre retelele mobile europene costa acum 0,18 euro / minut, cu 18% mai putin comparativ cu tariful anterior de 0,22 euro / minut.
De asemenea, operatorul de telefonie mobila a scazut cu 7% tariful perceput companiilor care utilizeaza serviciile Vodafone de telefonie fixa pentru apelurile internationale catre retele fixe sau mobile din America de Sud (in tari precum Argentina, Brazilia, Columbia, etc.), Asia (China, Japonia, India, Coreea de Sud, Indonezia, etc.), Africa (Africa de Sud, Algeria, Maroc, Egipt, etc.) si Australia. Noul tarif este acum 0,28 euro / minut, comparativ cu tariful disponibil pana acum, de 0,30 euro / minut.
Vodafone Romania, divizie a Vodafone Group Plc., este al doilea operator de telefonie mobila in functie de numarul de clienti din Romania, cu peste 8,8 milioane clienti la sfarsitul anului trecut. Vodafone este cel mai mare grup international de comunicatii mobile, cu divizii in 25 de tari de pe 5 continente si cu 252,3 de milioane de clienti, la care se adauga 40 de retele partenere.