Sari direct la conținut

Vodafone lanseaza un serviciu expres pentru relatii cu clientii, dar taie o ora din programul serviciului gratuit *222

HotNews.ro

Vodafone Romania a lansat marti un serviciu expres de relatii cu clientii, prin care utilizatorii operatorului persoane fizice pot intra in legatura directa cu un consultant Vodafone, in cel mai scurt timp, fara a mai trece prin meniul interactiv, al serviciului anterior, gratuit, contra unui tarif de 39 eurocenti/apel (TVA inclus). Noul serviciu taie insa o ora din programul de luni pana vineri al serviciului gratuit, *222. Oficialii Vodafone au precizat pentru HotNews.ro ca reducerea programului s-a facut datorita numarului redus de apeluri inregistrat in intervalele orare din cursul serii, din dorinta de a eficientiza resursele pentru a raspunde nevoilor clientilor.

Mai precis, de marti, utilizatorii persoane fizice ai Vodafone pot apela *555 daca vor sa intre in legatura directa cu un consultant Vodafone, in cel mai scurt timp, fara a mai trece prin meniul interactiv, al serviciului gratuit *222. Serviciul este disponibil de luni pana vineri, in intervalul 08:00 – 22:00, si in weekend, intre 08:00 – 18:00, costul serviciului fiind unul promotional de 39 eurocenti / apel (TVA inclus). Limitele perioadei promotionale nu au fost inca stabilite, potrivit oficialilor Vodafone, contactati de HotNews.ro.

„Serviciul expres *555 a functionat pilot in ultimele luni, iar feedback-ul primit de la clientii nostri a fost pozitiv. *555 este o alternativa la serviciul gratuit *222, o modalitate suplimentara de a ajunge direct la operatorul Vodafone. In acelasi timp, accesul la *222 ramane gratuit iar serviciul va continua sa functioneze la acelasi nivel de calitate si timp de raspuns”, au declarat pentru HotNews.ro, oficialii Vodafone.

Programul apelurilor la *222, redus cu o ora de luni pana vineri

Operatorul a mai anuntat ca utilizatorii vor continua sa aiba la dispozitie numarul gratuit *222, care, incepand din 11 mai 2009, va fi disponibil de luni pana vineri, intre orele 08:00 si 22:00, iar sambata si duminica intre 08:00 si 18:00. Anterior, serviciul acesta era disponibil de luni pana vineri intre orele 08:00 si 23:00, iar sambata si duminica intre 08:00 si 18:00, deci operatorul a taiat o ora din programul *222 din timpul saptamanii.

„Reducerea programului la *222 a fost determinata de numarul redus de apeluri inregistrat in intervalele orare din cursul serii, din dorinta de a ne concentra resursele pentru a raspunde cat mai bine nevoilor clientilor nostri. In continuare vom oferi suport in situatiile de urgenta, cum ar fi pierderea telefonului, solicitarea blocarii sau deblocarii SIM-ului, la *228, si in afara orelor de program”, au precizat pentru HotNews.ro oficialii Vodafone.

Conform informatiilor Vodafone, pentru situatii de urgenta – cum sunt pierderea telefonului, solicitarea blocarii sau deblocarii SIM-ului – care se produc in afara orelor de lucru ale serviciilor de relatii cu clientii, utilizatorii Vodafone au la dispozitie, 24 de ore din 24, 7 zile din 7, numarul *228, pentru apeluri gratuite de pe numere de mobil Vodafone si numarul lung 037202 2258, gratuit daca se suna din reteaua Vodafone si taxat ca un apel obisnuit daca se suna din alte retele.

Utilizatorii Vodafone persoane juridice au la dispozitie numarul *221, destinat special lor, cu program de luni pana vineri, intre 08:00-22:00, iar in weekend si sarbatorile legale, intre 08:00-18:00.

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro