Sari direct la conținut

Volumul "The Golden Book of Romanian Public Relations", lansat la Libraria Carturesti-Carusel

HotNews.ro
Coperta_GoldenBook, Foto: PR Award
Coperta_GoldenBook, Foto: PR Award

Intemeiat pe cele mai reprezentative exemple de buna practica intalnite in istoria de 15 ani a competitiei Romanian PR Award, volumul „The Golden Book of Romanian Public Relations” este primul demers colaborativ de anvergura al industriei locale de comunicare, reprezentand un efort editorial fara precedent, o incercare de a „strange randurile” si de a reflecta critic asupra conceptelor si valorilor de breasla.

Structurata in 18 arii de expertiza, cartea recupereaza si ofera publicului cazuistica locala din ultimii 15 ani si adauga, in acelasi timp, o colectie extinsa de idei si opinii despre practica actuala si viitorul profesiei de relatii publice. In alcatuirea acestui volum au fost implicati nu mai putini de 54 de editorialisti, practicieni in comunicare, din domenii dintre cele mai diverse, fapt ce confera volumului anvergura unui adevarat manual practic si un companion in analiza si studiul practicii locale de relatii publice. Volumul este deschis de condeiul a doi distinsi autori consacrati – James E. Grunig, profesor emerit al Universitatii Maryland, si Aneta Bogdan, un nume de referinta in brandingul romanesc.

Cele 95 de proiecte selectate pentru cazuistica acestei carti au fost distinse cu Golden Award for Excellence la Romanian PR Award, in perioada 2003-2016, conferind volumului si o substantiala dimensiune documentara. Aceste programe sunt marturia vie a evolutiei preocuparilor industriei locale de comunicare in acest interval si reflecta, intr-o oarecare masura, nelinistile si sperantele societatii romanesti de-a lungul ultimilor 15 ani. Ele vorbesc despre institutia parteneriatului si valorile care o compun, despre drepturile celorlalti si responsabilitatile fata de ei, despre efortul comunicatorilor de a-si intelege publicurile, despre talentul nostru de a asculta si de a integra asteptarile diferitelor categorii de stakeholderi in strategiile organizationale si de afaceri.

„Cartea porneste de la o convingere simpla care mi s-a relevat dupa mai bine de 15 ani de implicare in proiecte ample ale industriei. Relatiile publice nu pot fi practicate ca profesie, ca functie de management acceptata de organizatii si societate, fara ca practicienii sa detina un corp de cunostinte solid, bazat pe studiu, dialog si exercitiul reflectiei.” – Dana Oancea, editor coordonator.

„In cei zece ani de cand fac parte din juriul Romanian PR Award, am fost martorul progresului remarcabil al domeniului relatiilor publice in Romania. Bunele practici ale finalistilor distinsi cu aur, prezentate in aceasta carte, reflecta abordarea relatiilor publice din unghiul managementului strategic, multumita caruia diversele publicuri isi fac auzita „vocea” la masa deciziilor. Totodata, se remarca atentia sporita acordata sustenabilitatii si responsabilitatii sociale, precum si unor programe de incluziune sociala a unor publicuri adesea ignorate de catre organizatii. Aceasta carte demonstreaza ca relatiile publice sunt acum o adevarata profesie in Romania.” – James E. Grunig, Profesor Emerit, University of Maryland.

Cartea este o achizitie (cadou ideal) pentru toti cei interesati sa cunoasca stadiul la care a ajuns practica locala de relatii publice – pentru colegii din echipele inhouse, pentru consultantii agentiilor de profil, pentru antreprenori, cadre didactice, studenti si aspiranti la o cariera in PR.

Volumul poate fi achizitionat in librariile Carturesti sau in magazinul online carturesti.ro http://carturesti.ro/carte/the-golden-book-of-romanian-public-relations-15-ani-de-practica-si-reperele-unei-industrii-2326757

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro