Wall Street Journal va publica necrologuri on-line pentru o taxa anuala de 80 de dolari
Cotidianul Wall Street Journal isi va extinde serviciile de mica publicitate cu anunturi mortuare ce pot fi cumparate si postate pe Tributes.com, care este noua sectiune de necrologuri a publicatiei. Informatia a fost transmisa de Crain’s, un site specializat de afaceri din New York, care a precizat ca un abonament anual pe Tributes costa 79.99 de dolari.
Utilizatorii vor putea adauga, de asemenea, un anunt tiparit in pagina de Remembrances a editiei de sambata a ziarului.
„Necrologurile au fost o parte redusa a afacerii de mica publicitate a ziarului, dar asteptam sa creasca in urma parteneriatului cu Tributes”, a declarat Patricia Rodeawald, director pentru anunturile de mica publicitate digitala al WSJ.com.
Utilizatorii ii vor putea comemora pe cei dragi pe site-ul Tributes.com, postand anunturi nelimitate ca si continut, 25 de fotografii sau cantece, taxa anuala fiind de 79.99 de dolari. Prin comparatie, pretul unui anunt simplu in editia de sambata a ziarului este de 250 de dolari.
Tributes.com a debutat ca un site de socializare (sub numele de Eons.com) in februarie 2008, cu sustinerea celor de la Dow Jones & Co, compania-mama a WSJ.
Unii analisti, precum Sarah Rotman Epps de la Forrester Research, considera ca parteneriatul, desi inteligent, nu va aduce mari schimbari pentru WSJ si nu va putea opri pierderile generale ale celor de la Wall Street Journal. Edward Atorino, analist media la Benchmark Co, e de parere insa ca parteneriatul dintre WSJ si Tributes.com va permite ziarului sa se prezinte ca un produs mai apropiat de consumatori si ca va putea intra in contact cu reteaua de case funerare locale, care se ocupa de majoritatea anunturilor mortuare.
Editia de sambata a ziarului a inceput sa publice necrologuri inca din 2006, insa fara sa ataraga foarte multe anunturi.
Wall Street Journal este publicat de Dow Jones & Company in New York, avand editii pentru Asia si Europa. Are o circulatie mondiala de peste 2 millioane, avand 931.000 de abonati on-line. Din decembrie 2007, este detinut de News Corp, companie ce apartine miliardarului Rupert Murdoch.