webPR: EUROPAfest 2016, povestea de succes continua
Caracterizat prin autenticitate, diversitate si tinuta, EUROPAfest face parte din elita festivalurilor europene, contribuind cu fiecare editie la promovarea unei imagini pozitive a Romaniei in intreaga lume. Singurul festival din Europa care reuneste 4 genuri muzicale – jazz | blues | pop | clasic continua si in 2016 cu concerte de exceptie. Sub sloganul It’s all about live quality music!, EUROPAfest prezinta in perioada 12–21 mai, peste 300 de artisti din 43 de tari – Europa, dar si invitati speciali din SUA, Australia, Venezuela, Hong Kong sau Japonia.
EUROPAfest este primul eveniment caruia Casa Regala din Romania i-a acordat Inaltul Patronaj. In 2015, valoarea festivalului a fost reconfirmata de Comisia Europeana si Parlamanetul European prin acordarea titulaturii EFFE, Europe’s Finest Festivals.
Ca in fiecare an festivalul aduce o varietate de artisti din toata lumea. Cei mai multi se afla pentru prima oara in Romania, aducand acel aer de prospetime si noutate, apreciat de spectatori si specialisti deopotriva. Prin concertele oferite in Bucuresti si Sibiu, atat pe scene traditionale, cat si in spatii neconventionale, muzicienii de la EUROPAfest reusesc sa creeze emotie si experiente memorabile fiecarui ascultator.
Cele 10 zile de festival aduc o agenda plina – concerte, concursuri internationale, recitaluri, jam sessions, sesiuni de autografe, workshopuri, pentru ca totul sa culmineze cu Concertul de Gala din 21 mai. Evenimentele EUROPAfest se desfasoara in locatii diferite pentru a da posibilitatea manifestarilor paralele: Teatrul Odeon, Sala Teatrelli, Sala Auditorium – Institutul Cervantes, Institutul Italian, Sala Arcub Gabroveni, Sala Thalia, Sala Rossini, Sala Enescu, Sala Berlioz, Ibis Caffe L’Estaminet si Athenee Palace Hilton.
Directorul festivalului, Luigi Gageos declara “Fiind muzician, am creat EUROPAfest cu pasiune. Am ales in echipa oameni care cred cu tarie ca muzica adevarata va dainui si se va bucura de apreciere, dincolo de contextul comercial, cu branduri care apar peste noapte, prin tactici de marketing. In cei 23 de ani de existenta am ales intentionat sa punem accentul pe continut, pe diversitate, pe noul val de artisti si mai putin pe imagine, pe impachetarea frumoasa care sa vanda. Cred ca avem un public avid de frumos, de lucruri de calitate care apreciaza un festival autentic si ma bucur sa vad ca numarul spectatorilor creste exponential de la an la an.”
S-au pus in vanzare biletele. Detalii despre concerte se gasesc pe site-ul www.jmEvents.ro.
Facebook EUROPAfest: www.facebook.com/EUROPAfest.Bucharest