Sari direct la conținut

webPR Noua divizie Mercury 360, dezvoltă “branduri de bine” prin campanii de sustenabilitate integrate într-un parteneriat strategic cu Brain 4 Strategy

HotNews.ro
Mantia, Foto: Mantia
Mantia, Foto: Mantia

De azi, 29 Septembrie, agenția Mercury 360 are o nouă divizie dedicată proiectelor de sustenabilitate. Mantia este locul unde binele își găsește vocea. Activitatea acestei noi divizii se concentrează pe crearea de strategii și campanii cu impact social și de mediu, proiecte realizate pentru oameni, branduri și mai ales pentru binele social.

Mantia vine și cu un parteneriat strategic care completează expertiza agenției cu competențe strategice de PR și comunicare prin alăturarea echipei Brain 4 Strategy, agenție lansată și condusă de Ana-Maria Diceanu.

Mantia a fost creată pentru a aduce o diferență notabilă și a răspunde cauzelor sociale cu soluții cu un real impact în societatea în care trăim. De la strategie la rezultate, campaniile sunt proiectate pentru brand-urile care doresc să facă o schimbare și sunt gândite pentru a transforma comportamente și mentalități. Agenția Mercury 360 este activă în România de peste 20 ani, iar ultimii 5 ani, perioadă în care s-au intensificat proiectele pe sustenabilitate și interesul companiilor pentru astfel de inițiative, au adus în atenția echipei de management nevoia unei divizii dedicată acestor tipuri de campanii.

Serviciile Mantia includ consultanță strategică pe zona de sustenabilitate, branding, creație, PR și comunicare, implementare și dezvoltare campanii de informare şi conștientizare pe probleme sociale, educație și de mediu la nivel naţional, BTL, ATL, dezvoltarea și implementarea strategiei de social media.

Un prim partener Mantia este WWF România, prin programul „Patrula Zero Plastic” al cărui obiectiv este eliminarea plasticului din natură. După o campanie de ecologizare și de conștientizare în care Locatarii Pădurii atrăgeau atenția vizitatorilor asupra gunoiului lăsat în padure, Locatarii orașului Brașov, turiștii și toți participanții la Festivalul Orașelor Verzi (FOV) au luat parte la un eveniment inovator susținut de Filarmonica din Brașov care a interpretat în Piața Sfatului primul concert simfonic de plastic cu ajutorul unor instrumente realizate, sub îndrumarea agenției, de catre un artist local din PET-uri colectate din păduri.

„Mantia își propune ca întreaga sa activitate să fie dedicată companiilor care se străduiesc să lase urme de bine. Proiectele sociale și sustenabile fac parte azi din strategia de business a unui brand, iar echipa noastră este pregătită să răspundă cu soluții eficiente, de impact și gândite 360. Împreună vrem să colaborăm cu brand-uri care doresc să transmită mesaje puternice și memorabile, acestea la rândul lor să construiască un tipar de comportament mai bun. Mantia înseamnă un pas în plus spre mai bine, mai frumos și mai sănătos.”, a declarat Mihaela Bourceanu, Integration Director Mantia.

„Am apreciat întotdeauna dorinţa agentiei de a participa activ la dezvoltarea sănătoasă a brandurilor pentru care lucrăm, am avut ocazia să mă formez alături de oameni care își doresc să facă bine şi astăzi sunt încântată să preiau acest rol. Campaniile sociale dezvoltate în toți acești ani m-au ajutat să îmi canalizez energia în direcția corectă: să fac BINE societății. Iar la nivel personal, în calitate de antreprenor, am avut ocazia să intru în contact cu realitatea din jur si să le ofer clienților produse din materiale sustenabile, de origine locală, croite pentru a răspunde necesităților actuale. Crezul meu este că nu există o împlinire mai mare decât cea adusă de proiectele sociale, prin impactul și amprenta pe care o pot lăsa asupra umanității. Pentru că, doar prin astfel de campanii poți începe să schimbi percepții, norme și, la un moment dat, să transformi conștientizarea în acțiuni concrete ale celor din jur.” a declarat Loredana Hatingher, Business Director Mantia.

“Într-o lume în care o companie decide să își predea acțiunile către un ONG de mediu, nu poți sta deoparte, trebuie să te implici. Binele are nevoie de oameni de business, de oameni de comunicare, de consumatori, de noi toți. Îmi doresc prin acest parteneriat să putem fi vocea binelui în dialog cu oamenii care populează Terra. Interesul pentru o planetă mai curată, o viață sustenabilă, o societate mai implicată și dorința de a ajuta, de a încuraja empatia sunt factori care au condus la Mantia, și mă bucur că suntem parte din povestea aceasta”, a spus Ana-Maria Diceanu, CEO și owner Brain 4 Strategy

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro