webPR: Povestea de succes anului, la ICEEfest: "eMag: de la zero la un miliard de euro". Plus: workshopuri dedicate e-commerce cu experti internationali si cu "gigantii" Google si Facebook
Jucatorii consacrati, antreprenorii sau oamenii de marketing din domeniul e-commerce au cateva argumente importante pentru care vor participa la ICEEfest, in acest an: o prezentare mai putin obisnuita a eMag, discutii aprofundate despre vanzari online folosind Google si Facebook dar si workshopuri intensive cu experti internationali independenti cunoscuti.
Cel mai important eveniment din Europa Centrala si de Est dedicat Internetului, lanseaza in 2015 un nou concept: „I CEE the stars” – povestea de succes a unui proiect care a pornit din CEE si a reusit la nivel regional sau global. In 2015, momentul este dedicat eMag.
„ICEEfest celebreaza, incepand din acest an, ideea de baza a festivalului: cum jucatorii din pietele emergente pot face diferenta in afaceri la nivel regional si global? Anul acesta, povestea de succes se concentreaza asupra eMag si a lui Iulian Stanciu, antreprenorul care a jucat un rol major in povestea companiei”, se arata pe site-ul festivalului.
Iulian Stanciu va sustine o prezentare, urmata de o sesiune de intrebari si raspunsuri. Omul de afaceri e cunoscut ca antreprenor de success si in alte domenii, cel mai recent exemplu de proiect initiat de el fiind „Beraria H” (care s-a propulsat direct pe locul 1 topul horeca, in Bucuresti, la doar un an de la lansare).
In plus, reprezentantii companiilor care fac vanzari online pot afla, de la specialisti intenationali recunoscuti in domeniu, precum si de la „gigantii internetului”, cum sa creasca vanzarile folosind online-ul.
Ivan Imhoff („House of Kaizen”) si Lukasz Zelezny („uSwitch”) – doi dintre cei mai apreciati speakeri din Europa in domeniul e-commerce – vor participa la un workshop amplu, „The performance marketing experts”, care va avea loc in cea de-a doua zi a festivalului, in 12 iunie. Lukasz Zelezny ii va invata pe cei prezenti cum sa faca SEO si social media „like a boss”, in timp ce Ivan Imhoff le va spune celor prezenti ca, atunci cand vine vorba de optimizarea ratei de conversie a unei campanii, „Totul este psihologic” – o analiza profunda a mecanismelor care influenteaza amatorii de cumparaturi online.
In plus, gigantii Facebook si Google vor sustine, prin reprezentantii lor la festival, doua workshopuri intensive. Expertii Facebook vor vorbi despre „Performance Marketing in a Multi-Device World” („Marketing de performanta intr-o lume cu multiple dispozitive”), la care vor participa Mert Canli, Regional Product Marketing Manager Facebook, Rustam Ziganshin, Agency Partner CEE Facebook si Robert Bednarski, Head of CEE la Facebook.
Tot in a doua zi a festivalului, Google va sustine workshopul „Video and mobile: the two winning strategies in online performance” („Video si mobil, cele doua strategii castigatoare pentru performanta in online”), la care vor participa Julia Karr, Branding Expert Google US, si Oana Dumitrescu, Analytical Lead, Google Romania.
ICEEfest – Interactive Central and Eastern Europe Festival – e organizat de ThinkDigital, in parteneriat cu Orange. Masina oficiala este Toyota Hybrid. Bilete si agenda completa se gasesc pe site-ul oficial, www.ICEEfest.com.
IMPORTANT: Jucatorii din domeniul eCommerce care doresc sa participe exclusiv la a 2-a zi a festivalului pot cere acest lucru via e-mail: tickets@thinkdigital.net