Webservator Cratima vs. liniuta de subliniere si alte mituri SEO
O intrebare pe care cu siguranta si-o pun multi webmasteri mai noi sau mai vechi se refera la modul optim din punct de vedere al optimizarii pentru motoarele de cautare de a structura URL-ul site-ului.
Care sunt diferentele dintre utilizara cratimei sau liniutei de subliniere in URL-uri?
Matt Cutts, faimosul „The Google Guy”, inginerul software de la Google explica in 2005 intr-un post de ce cratima este si a fost interpretata din totodeauna de catre Google drept un separator intre cuvintele din interiorul URL-urilor.
Asta inseamna ca URL-ul /casa-mea-este-rosie.html va fi interpretat de catre Google drept un URL care are 4 cuvinte, iar acelasi URL scris in forma /casa_mea_este_rosie.html va fi interpretat de catre Google ca fiind un singur cuvant. Motivatia pentru care Google, sustine Matt, este bazat pe faptul ca liniuta de subliniere este adesea folosita in programare ca identificator al unui comenzi. De exemplu MAX(x) poate sa fie diferit de _MAX(x).