WhatsApp lansează Channels, un feed echivalent cu Facebook sau Twitter
Miercuri, Meta a anunțat lansarea Channels, un nou produs disponibil pe platforma sa de mesagerie WhatsApp, care le permite utilizatorilor să își vizualizeze propriile postări, la fel ca pe Facebook sau Twitter (care a devenit acum X), potrivit AFP.
Channels este acum disponibil în 150 de țări, potrivit unui comunicat de presă al Meta, dar, potrivit mai multor utilizatori WhatsApp din Statele Unite, se pare că această funcție nu este încă accesibilă în țara de origine a Meta.
Întrebată de AFP cu privire la lista țărilor vizate, Meta nu a răspuns imediat.
În regiunile în care produsul a fost lansat, utilizatorii WhatsApp pot acum să urmărească un cont care oferă un canal, iar apoi să vizualizeze mesajele postate într-o secțiune separată de comunicările obișnuite de pe platformă.
La fel ca alte rețele precum X (fostul Twitter) sau Facebook, utilizatorii pot reacționa la mesaje prin comentarii sau emoticoane. Channels amintește, de asemenea, de o funcție deja disponibilă pe o altă rețea de mesagerie, Telegram.
Meta subliniază confidențialitatea Channels, deoarece niciun utilizator WhatsApp nu poate ști ce canale urmărește un alt cont.
De asemenea, platforma permite administratorilor unui canal să refuze, fără justificare, să permită unui utilizator să urmărească conținutul produs de acesta.
Deocamdată, crearea unui canal este limitată la anumiți utilizatori, dar Meta intenționează să deschidă această facilitate pentru toate conturile „în lunile următoare”.
Meta caută în mod regulat să ofere noi funcționalități pe platformele sale existente și chiar noi rețele, urmând exemplul Threads, concurentul X lansat la începutul lunii iulie.