Sari direct la conținut

WPP: Venituri mai mari in primele patru luni, multumita fluctuatiilor valutare si achizitiilor

HotNews.ro

Grupul global de comunicare WPP a anuntat, marti, ca veniturile inregistrate in primele patru luni ale anului 2009 au crescut cu 34%, multumita fluctuatiilor valutare si achizitiei companiei Taylor Nelson Sofres, insa eliminand impactul acestora veniturile au scazut cu 6,7%, potrivit Wall Street Journal.

Grupul a apreciat ca scaderea inregistrata la nivel de industrie este de asteptat sa continue si ca, eliminand efectele fluctuatiilor valutare si ale achizitiilor, WPP se asteapta la o scadere de cateva procente la nivel anual. WPP a anuntat, totodata, ca va continua sa se concentreze pe reducerea de costuri si personal, dupa ce, in primele patru luni, a renuntat la 4.300 de angajati (3,7% din total).

WPP a informat, totodata, ca in ultimele luni presiunile economice s-au simtit cel mai acut pe piata americana, insa s-au extins si in Marea Britanie si Europa continentala.

„Rațiunea, înapoi!” Un newsletter despre alegeri în care jurnalistul Gabriel Bejan explică ce se întâmplă în această perioadă politică.
Dincolo de breaking news, confuzie și dezinformare, în fiecare marți și vineri.
ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro