Zenith Media lanseaza pe plan local newcast, divizie de comunicare neconventionala
Zenith Media Romania lanseaza oficial o noua divizie, newcast, dedicata solutiilor neconventionale de comunicare, precum parteneriate si sponsorizari media, evenimente, dezvoltare si productie de continut sau solutii experimentale, potrivit unui comunicat de presa. newcast, brand international al grupului ZenithOptimedia, a fost lansat in 2009 in Germania si Marea Britanie si extins in 2010 in SUA, Franta, China, India, Spania, Mexic si tari din America Latina si Europa Centrala si de Est.
Reteaua ZenithOptimedia urmareste ca pana la finele anului 2011 newcast sa fie prezent in 18 tari. Divizia newcast Romania este condusa de Camelia Balinca.
Ce face aceasta divizie, potrivit comunicatului:
- „dezvolta concepte si strategii de comunicare care angreneaza produsul si brandul, serviciile de creatie si comunicare, departamentele de productie si editorial ale partenerilor din media”, cu scopul de „maximizare a return-on-investment”.
Directorul Zenith Media, Maria Tudor, spunea recent despre newcast, intr-un interviu acordat HotNews.ro:
- „Lansam foarte curand newcast, o divizie specializata exact pe zona de neconventional, pe non-spot, pe continut, pe relationare/interactiune cu consumatorii. (…) Newcast va putea face lucruri simple, ca product placement la TV. Dar poate sa faca si social media, si nu ma refer la o campanie de bannere pe Facebook (caci pentru asta avem Zed Digital), ci la managementul unui cont in social media, intrand intr-un fel, peste PR.”
Maria Tudor, Zenith Media, citata in comunicatul de luni:
- „Intr-o piata de media fara frontiere si cu o cerere in crestere pentru proiecte neconventionale, ne-am hotarat sa facem un pas inainte si sa asiguram un cadru organizational adecvat pentru dezvoltarea si executarea lor. Acesta e newcast.”