Sari direct la conținut

Ziua de Cluj si postul NCN formeaza un nou grup media pe piata clujeana

HotNews.ro

​Compania ce detine cotidianul Ziua de Cluj a preluat „o parte importanta” din actiunile companiei ce detine postul local de televiziune NCN, infiintandu-se, astfel, un trust de presa cu trei entitati media – ziarul, versiunea online a acestuia si postul TV, dupa cum a spus, luni, pentru HotNews.ro directorul Ziua de Cluj, Rares Bogdan. Publicatia a anuntat, luni, formarea noului grup de presa.

Potrivit lui Rares Bogdan, Ziua de Cluj (editor – Clever Media SRL) a devenit actionar la NCN (NCN Studio TV S.A.) cu „o parte importanta si cu putere de decizie”, fara a oferi insa detalii. El a precizat ca este vorba despre „un demers initiat in decembrie anul trecut si incheiat vineri, la ora 12, prin semnarea actelor”, in toamna „fiind posibila si o achizitie inversa”.

Noul grup de presa intentioneaza sa includa doua noi produse media in perioada urmatoare – unul achizitionat si unul nou lansat, spune Rares Bogdan. Daca despre primul spune ca nu poate oferi detalii cat timp au loc negocieri, cel nou va fi „Tribuna ardeleanului”, o „revista glossy de analiza politica si economica”, dupa modelul Spiegel, Focus sau Le Point, ce va fi distribuita la nivelul Transilvaniei. Intrebat cat de mare este cererea pentru o astfel de publicatie, Rares Bogdan spune ca „la genul acesta de produse nu este vorba de cerere, ci de o continuare a produsului nostru” si afirma ca sunt studii potrivit carora daca un astfel de produs este subventionat 1,5-2 ani de zile, el va putea, apoi, nu doar sa se sustina din publicitate si vanzari, ci sa scoata profit.

El spune ca formarea noului grup va permite „crossing de promovare, munca comuna a echipelor editoriale si echipei de marketing sa lucreze mai usor”, cu pachete de oferte.

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro