Sari direct la conținut

VIDEO VIRAL Un pilot a refuzat să decoleze din cauza unor poze deocheate

HotNews.ro
Avion al companiei Southwest Airlines, Foto: David Zalubowski / AP / Profimedia
Avion al companiei Southwest Airlines, Foto: David Zalubowski / AP / Profimedia

Un pilot al companiei americane low-cost Southwest Airlines a amenințat că va anula zborul după ce un pasager a trimis o fotografie nud altor pasageri, relatează CNN. Incidentul a fost filmat și a devenit viral pe TikTok.

Incidentul a avut loc în timpul unei curse Houston, SUA – Cabo San Lucas, Mexic, iar pilotul care se afla la manșa avionul a avertizat că nu va decola dacă pasagerii vor mai partaja imagini nud, prin serviciul Apple AirDrop.

Incidentul, în care a fost implicat serviciul de transfer de fișiere AirDrop de la Apple, a implicat un zbor de la Aeroportul William P. Hobby din Houston către Cabo San Lucas, Mexic.

„Uite cum stă treaba, dacă acest lucru continuă în timp ce suntem la sol, va trebui să mă retrag la poarta de îmbarcare, toată lumea va trebui să coboare, va trebui să implicăm paza și… vacanța voastră va fi distrusă”, a spus pilotul.

„Așa că voi, oameni buni, indiferent ce e chestia aia AirDrop, nu mai trimiteți poze nud și hai să mergem în Cabo”.

@cnn The #pilot of a #Southwest Airlines flight threatened to cancel takeoff at Houston’s William P. Hobby Airport to Cabo San Lucas, Mexico, after someone on the plane sent a naked photograph to other passengers. #cnn #news #fyp ♬ original sound – CNN

Teighlor Marsalis, o pasageră din avionul în care s-a întâmplat indicentul, a declarat pentru CNN că în momentul în care s-a urcat în avion a primit o notificare privind niște fișiere partajate cu AirDrop și că era vorba despre o fotografie nud a unui bărbat.

O altă pasageră a fost lezată de gestul bărbatului de a distribui o fotografie deocheată cu el și a anunțat o însoțitoare de bord, care la rândul ei a înștiințat pilotul.

„Siguranța, securitatea și bunăstarea clienților și a angajaților reprezintă cea mai mare prioritate a echipei Southwest în orice moment. Atunci când li se aduce la cunoștință o potențială problemă, angajații noștri abordează problemele pentru a sprijini confortul celor care călătoresc cu noi”, a precizat Southwest Airlines în comunicat.

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro