Cum alegi partenerul de digitalizare potrivit pentru afacerea ta? Simona Pavelescu, CEO htss: O companie IT se diferențiază atunci când reușește să identifice noi oportunități pentru clienții săi
Indiferent de dimensiunea sau industria în care activează, companiile se confruntă cu nevoia de a-și îmbunătăți operațiunile și eficiența cu ajutorul tehnologiei. Un furnizor software competent va juca un rol cheie în succesul oricărei afaceri, însă alegerea corectă poate fi o provocare.
Atunci când o companie scanează piața în căutarea partenerului de digitalizare potrivit, trebuie să țină cont, în mod evident, de experiența furnizorului, de funcționalitățile soluției comandate, prețul acesteia, timpul de livrare și calitatea serviciilor de suport oferite. Însă, Simona Pavelescu, CEO High-Tech Systems & Software, susține că aceste cerințe nu mai sunt suficiente.
„În România, piața IT este extrem de competitivă. Sunt multe companii care au demonstrat că pot să livreze produse valoroase într-un timp decent și la un preț corect. Să fii capabil să faci toate acestea nu mai reprezintă un diferențiator. Reprezintă însăși condițiile minime pentru a putea activa pe termen lung în această piață. În prezent, diferențiatorul vine din altă parte și anume din capacitatea companiei IT de a-și folosi expertiza nu doar pentru a livra ce a fost contractată să livreze, ci și pentru a identifica noi oportunități de business pentru clienții săi”, afirmă Simona Pavelescu, CEO htss.
Astfel, abordarea proactivă, orientată către eficiență și inovare, poate înclina balanța în mod decisiv în favoarea unui anumit furnizor de soluții software.
„htss se ocupă de transformarea digitală a peste 1.000 de clienți din 11 țări europene. Aceștia ne oferă încrederea lor nu doar pentru că livrăm ceea ce ni se cere, ci mai ales datorită capacității noastre de a identifica anumite „blind spots”. Nu ne limităm la implementarea funcționalităților solicitate ci venim cu o abordare proactivă în care folosim experiența acumulată într-o anumită industrie, precum cea de sănătate, pentru a oferi clientului inclusiv consultanță de business,” adaugă Simona Pavelescu.
Serviciile de suport, decisive pentru succesul soluțiilor dezvoltate
Industria IT funcționează cu motoarele turate la maxim. Ca în orice domeniu în care competitivitatea e mare, micile detalii sunt cele care fac diferența. În IT, serviciile de suport post implementare pot face diferența între succes și eșec.
„Degeaba ai primit o soluție performantă din punct de vedere tehnic, dacă aceasta nu generează performanță în business. Iar pentru acest lucru, trebuie să te asiguri că partenerul de digitalizare poate oferi servicii de formare pentru echipa ta, precum și suport constant și rapid. Misiunea unei companii IT nu ar trebui să se termine atunci când livrează o soluție, ci când întreaga echipă a clientului o folosește în mod optim și aceasta produce impactul anticipat în business”, adaugă Simona Pavelescu.
Despre htss
htss este o companie IT&C specializată în furnizarea de soluții software pentru afaceri. Înființată în 2012, htss și-a dezvoltat rapid portofoliul de clienți datorită accentului pus pe inovație, rapiditate și suport de calitate. În prezent, portofoliul companiei numără peste 1.000 de clienți din 11 țări, printre cele mai căutate soluții proprii fiind pharmaceutical – software de management al farmaciei; telemedica – soluție de tip clinică virtuală; omnimedica – soluție de gestiune pentru clinici și spitale; shiftin – software de planificare automată a turelor sau mindclass – platformă de e-learning.
Articol susținut de High-Tech Systems & Software