Prima sală de clasă complet digitalizată din Sectorul 2 al Capitalei, realizată de o asociație de părinți la inițiativa învățătoarei
Prima clasă de școală generală complet digitalizată din Sectorul 2 al Capitalei a fost inaugurată, după o investiție de peste 30.000 de lei susținută de Asociația „Creștem Copii Fericiți”, la inițiativa învățătoarei.
„De luna aceasta, copiii clasei a III-a C a Școlii Ferdinand I învață, sub îndrumarea învățătoarei Tița Angheluță, pe cele 15 laptopuri furnizate cu sprijinul Asociației de părinți ai școlii, „Creștem Copii Fericiți”. Inițiativa a aparținut învățătoarei, care a dorit să creeze prima clasă complet digitalizată a școlii”, transmite asociația într-un comunicat.
Potrivit acesteia, efortul nu s-a limitat doar la furnizarea calculatoarelor, ci și refacerea întregii rețele electrice, dar și renovarea și igienizarea sălii de clasă.
„Munca depusă, echipamentele, investițiile și donațiile însumează peste 8000 de euro – 30.000 de lei, iar totul s-a înfăptuit într-o perioadă de aproximativ zece zile. În prima zi de cursuri în clasa refăcută, copiii au fost primiți cu cărți și dulciuri”, anunță asociația.
Cei 14 copii ai clasei și doamna învățătoare sunt beneficiarii investițiilor și ai celor 15 laptopuri aduse prin asociația de părinți, urmând să folosească echipamentele până la finalul clasei a IV-a, în 2022.
Investițiile concrete: 15 laptopuri (cu dock stations și monitoare suplimentare la nevoie); configurare și instalare sisteme de operare; rețeaua electrică (panou electric, prize, cablaje); colț de lectură; renovare și amenajare (reparații, zugrăvit, vopsit, draperii pentru geamuri); dulap nou pentru cărți; o tablă nouă; cărți & dulciuri care i-au așteptat pe copii în ziua inaugurării clasei reinventate.
Membrii asociației „Creștem Copii Fericiți” nu sunt la primul demers de acest gen, ei fiind implicați recurent în acțiuni în beneficiul copiilor de la Școala Ferdinand I. Printre altele, la intrarea în lockdown-ul din 2020, au reușit să furnizeze PC-uri, laptopuri și echipamente auxiliare tuturor copiilor care nu puteau participa la orele online. De câteva luni, se implică și în crearea de spații de socializare în curtea școlii și construiesc între timp noi multe proiecte destinate copiilor, se mai arată în comunicat.