Sari direct la conținut

FOTOGALERIE Primăria Capitalei va cheltui circa 82 milioane lei pentru a construi 8 pasarele pietonale

HotNews.ro
Pasarela bd Iuliu Maniu Cora, Foto: Hotnews
Pasarela bd Iuliu Maniu Cora, Foto: Hotnews

Primăria Capitalei va cheltui circa 82 milioane lei pentru a construi 8 pasarele pietonale, potrivit unui proiect pus pe ordinea de zi suplimentară a ședinței Consiliului General și aprobat luni. Acestea se vor edifica pe bd. Iuliu Maniu, Șos. Mihai Bravu, bd. Liviu Rebreanu, Șos. Pipera, bd. Doamna Ghica, Șos. Alexandriei și Calea Griviței, prețul mediu pentru o pasarelă fiind de 10 milioane de lei.

Cât va costa fiecare pasarelă, unde va fi amplasată și ce lungime va avea:

  • Pasarela pietonală bd. Iuliu Maniu – la hypermarket Cora – 9,7 milioane lei – lungime 38m, termen de realizare – 12 luni;

  • Pasarelă pietonală Mihai Bravu, nr. 30 – 10 milioane lei, lungime 36,6 m, termen de execuție 12 luni;

  • Pasarelă pietonală Liviu Rebreanu – Park Lake – 9 milioane lei, lungime 27, 3 m, termen de execuție 12 luni;

  • Pasarelă Pietonală Șos Pipera- Sediu prefectură – 9,2 milioane lei, lungime 31,55 m, termen execuție 12 luni;

  • Pasarelă Pietonală Șos. Pipera nr.63-65 – 9,6 milioane lei, lungime 31,55 m, termen de execuție 12 luni;
  • Pasarelă pietonală bd. Doamna Ghica – RATB Dimitrie Grozdea – 10, 1 milioane lei, lungime 41,2 m, termen de execuție 12 luni;

  • Pasarelă pietonală Șoseaua Alexandriei nr. 2 – ieșire București Bragadiru – 9,7 milioane lei, lungime 21,55 m, termen de execuție 12 luni;

  • Pasarelă Pietonală Calea Griviței RATB Carpați – 13,8 milioane lei, lungime 33,45 m, termen de execuție 12 luni;

Primăria Capitalei va mai construi o pasarelă pietonală pe Șoseaua București-Ploiești lângă fântâna Miorița, potrivit unui proiect aprobat anul trecut de Consiliul General. Aceasta va avea o lungime de 140 metri, o lățime de 3 metri, o înălțime de 22 metri și municipalitatea estimează că va costa până la 7,3 milioane lei.

Potrivit studiului de fezabilitate, pasarela va avea o structură metalică, balustradele vor fi din metal și sticlă, iar copertina din sticlă cu rezistență mare la transmisia razelor ultraviolete. Pasarela va avea și lifturi, iar zona pietonală va fi pavată cu beton amprentat ce imită scoarța de copac. Scopul pasarelei este de a înlocui trecerea de pietoni de la sol, una foarte periculoasă pentru pietoni.

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro