Sari direct la conținut

A fost schimbată întreaga conducere a Poliției Ilfov, după scandalul azilelor groazei / Se caută șefi noi și la Poliția Voluntari

HotNews.ro
Acțiune a politiei , Foto: INQUAM Photos / Octav Ganea
Acțiune a politiei , Foto: INQUAM Photos / Octav Ganea

Toată conducerea Inspectoratului de Poliție Județean Ilfov a fost schimbată miercuri, după ce inspectorul șef Cristian Perșinaru și cei doi adjuncți ai acestuia, Ștefan Frunzeanu și Gabriela Baicu, și-au dat demisia în contextul scandalului privind abuzurile la azilele din Voluntari și Afumați. Un nou șef este căutat și la Poliția orașului Voluntari, oraș condus de 23 de ani de primarul Florentin Pandele, după ce Dumitru Barabula s-a pensionat.

Astfel, prin ordin al ministrului afacerilor interne, comisar-șef de poliție Dumitru Bîltag a fost împuternicit să exercite atribuțiile funcției de șef al Inspectoratului de Poliție Județean Ilfov în locul lui Cristian Perșinaru, iar comisarul-șef Florea Remus-Mugurel și subcomisar de poliție Bălan Alexandru-Danie au fost numiți adjuncți în locul lui Ștefan Frunzeanu și Gabriela Baicu.

Potrivit Inspectoratului General al Poliției Române, Bâltag are o vastă experiență managerială, în trecut îndeplinind funcția de inspector șef al Inspectoratului de Poliție Județean Mureș, funcția de director al Oficiului Național de Protecție a Martorilor și cea de adjunct al Inspectoratului General pentru Imigrări.

Până la numirea sa ca ajunct al Poliției Ilfov, Florea Remus-Mugurel îndeplinea funcția de șef al Secției 23 de Poliție București.

De asemenea, cel de-al doilea adjunct la Ilfov, Bălan Alexandru-Daniel, vine de pe funcția de adjunct al șefului Secției 2 de Poliție București.

Inspectoratul General al Poliției Române subliniază că „în perioada imediat următoare, noua echipă managerială a Inspectoratului de Poliție Județean Ilfov o să stabilească noua conducere a Poliției Orașului Voluntari”, după ce Dumitru Barabula și-a înaintat cererea de pensionare.

Reamintim că în tot scandalul privind abuzurile inimaginabile la care erau supuși vârstnicii și pacienții cu dizabilități din trei azile din Voluntari și Afumați nu a existat nicio demisie la vârf.

Singurul care a demisionat, până la demisiile de marți și miercuri din Poliția Ilfov a fost șeful Direcției de Sănătate Publică Ilfov, Teodor Gabriel Negulescu. De asemenea, au fost demiși preşedintele Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Drepturilor Persoanelor cu Dizabilităţi, Mihai Tomescu, vicepreședintele instituției, Adela Crăciun, și directorul general al Agenţiei Naţionale pentru Plăţi şi Inspecţie Socială, Cristina Elena Anton.

Ministrul Muncii, Marius Budăi, a susținut că demisia sa în scandalul privind azilele groazei din Ilfov „nu contează”. După ce un jurnalist a revenit și l-a întrebat dacă s-a gândit, totuși, vreo secundă să demisioneze, Marius Budăi a răspuns scurt: „Mulțumesc frumos de întrebare”.

Primăria Voluntari, Ministerul Muncii (Agenția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială Ilfov, Autoritatea Națională de Plăți și Inspecție Socială, Autoritatea Națională pentru Protecția Drepturilor Copiilor și Adopții, Autoritatea Națională pentru Protecția Drepturilor Persoanelor cu Dizabilități), Ministerul Sănătății (Direcția de Sănătate Publică Ilfov), Ministerul Afacerilor Interne (Inspectoratul de Poliție al Județului Ilfov, Inspectoratul pentru Situații de Urgență), Ministerul Mediului (Garda de Mediu), precum și alte instituții ale statului au avut pe masă, cel mai târziu în data de 17 ianuarie 2022, detalii clare despre relele tratamente la care erau supuși beneficiarii dintr-unul dintre cele trei „lagăre” din Ilfov, au scris Centrul de Investigații Media și Buletin de București, cele două publicații de la care a pornit ancheta în cazul ororilor din cele trei azile din Voluntari și Ilfov.

Citește și:

ARHIVĂ COMENTARII
zeroG • 2024-03-03 20:38:05
Cand o se vedeti nemti cumparand masini chinezesti, sa stiti ca e nasol! Inseamna ca e saracie in Europa. Cand o sa vedeti chinezii cu bani cumparand masini chinezesti, inseamna ca masinile au ajuns la un nivel competitiv dpd vedere al calitatii si rafinamentului.
14 74
un domn • 2024-03-03 21:00:44
Chinezi cumpărând masini chinezesti = peste 500 ani
37 14
Acest_Nick_A_Fost_Inregistrat • 2024-03-04 01:29:22
chinezii CU BANI. cam are dreptate zeroG.
2 12
CristianK • 2024-03-04 05:50:37
Am fost in China anul trecut. Chinezii cumpara doar masini chinezesti, am folosit taxi foarte mult,m-am uitat imprejur si am observat ca localnicii folosesc doar modele chinezesti si sunt foarte mandrii de producatorii lor. Doar cei foarte bogati cumoara modele europene... In curand si piata moto va fi schimbata de motociclete electrice puternice produse in China.
1 20
D2022 • 2024-03-03 21:18:49
Din păcate trendul european, dar DOAR european, de "a ucide" orice concept auto cu motor termic, face ca Europa să nu mai fie o Piață veritabilă pt industria automobilistică REALĂ. Aceste "jucării pt adulți", 100% electrice sau hybride, nu mai pot fi numite "automobile" și nu mai necesită ani de studii și proiectări pt îmbunătătirea performanțelor și ergonomiei. Nuuu, aceste "maxi-jucării" pot fi concepute și construite de orice grup de studenți "mai răsăriți". Și-atunci de ce să mai participi în mod serios la un Salon în care publicul nu mai ia în serios industria auto (cea veritabilă)? De absurdele norme "Euro...100" nici nu mai are rost să vorbim. PS: HotNews, iar o sa mă cenzurați ?
57 51
HotTree • 2024-03-03 21:52:50
Avand in vedere ca resursele de cobal si litiu in lume sunt cumparate de chinezi si o mare parte zace in Rusia. Piata auto Europeana e deja terminata iar la baza distrugerii sunt unii sin umbra ce au acaparat politica UE. Abia astept sa vad 20% eco in Europa si 80% poluare de pe restul continentelor. Si cum poluarea va ocoli Europa ca ea este eco doar. Daca nu o sa ajungem noi budisti si islamisti in maxim 30 de ani.
35 42
Zergy • 2024-03-03 22:36:41
Da, cei de la Apple tot niste studenți au fost, de asta nu au reuşit să facă o maşină electrică din 2005 când s-au apucat de proiect
20 22
Haskal • 2024-03-04 01:01:56
Nu ai inteles, masina electrica e usor de facut, Apple voia sa faca ceva SF doar ca nu e rentabil sa investeasca in ceva ce o sa dispara oricum, curand!
12 20
t_beriu • 2024-03-03 22:40:29
Unii inca nu se desteapta nici acum. Adica americanii au Tesla, chinezii au jumatate de duzina de companii producatoare de hibride si electrice, iar Europa aproape nimic din cota de piata. Dar tot va plangeti de investitiile in aceasta tehnologie. Ori investim, ori disparem, cum a disparut Nokia de pe piata mobilelor, incapabila sa treaca de la caramizi la smartfone.
17 44
dowjones • 2024-03-03 22:42:50
Jucariile pentru adulti sunt masini care trec testele de siguranta la fel ca si cele care utilizeaza motoare termice. Marea diferenta…ele nu polueaza cand sint in trafic. Nu cred ca masina electrica are vreun viitor, dar, ca tranzitie, este cea care va scoate din piata diesel- ul si benzina. Daca producatorii de motoarele termice se reorienteaza catre hidrogen, vor scoate electricele in scurt timp. Pana atunci, ramane electrica si hibrida ca struto- camila adresand lipsa de infrastructura.
27 13
cartograful • 2024-03-04 07:28:40
@dowjones, ai idee ce inseamna utilizarea hidrogenului? De la stocare, transport, iar stocare, transfer, utilizare in motor si in cele din urma densitate energetica? Vorbesti de un gaz care scapa continuu din orice recipient (cam orice material este permeabil pentru H2), care are printre cele mai largi limite de explozie cunoscute si care face cam toate metalele sa devina casante in urma contactului prelungit. Capacul este ca, fiind foarte usor, hidrogenul are o densitate energetica mica, e nevoie sa arzi f mult hidrogen ca sa obtii aceeasi putere iar flacara e ff fierbinte producand oxizi de azon la arderea in aer.
6 18
Radu_Gabriel • 2024-03-03 23:36:23
Unul dintre cele mai bune comentarii citite in ultima perioada. Da, producatorii europeni au luat-o pe drumul lor pana s-au ratacit. Asteapta dupa colt japonezii care au inteles ca viitorul apropiat va fi al masinilor hibride cu motoare termice pe benzina. Ii lasa pe europeni si pe chinezi sa produca jucarii scumpe.
19 25
bogdan1477 • 2024-03-04 08:05:00
N-as zice ca Toyota sau Hyunday nu au masini electrice... E adevarat ca hibride nu prea stiu sa faca, da plug-in hibride gasesti, la preturi similare. La salonul asta n-au fost nici japonezele nici coreenele pentru ca, asa cum zice si-n articol, nu se mai justifica costurile. E mai rentabil sa bagi banii aia in reclame.
6 4
eu_eu • 2024-03-04 01:26:32
O hibrida este o mașină clasica cu o baterie mare și ceva (multă) tehnologie în plus. Deci nu o face un student. Nici pe departe! Respecta aceleași norme, standarde și e supusa acelorași omologări. O electrica e încă și mai greu de gestionat, fiind noutate inclusiv pt producătorii clasici. Asta e diferența. Dar stai liniștit, o sa se adapteze toți
4 5
D2022 • 2024-03-04 06:37:39
Revin: 1. - nu sunt împotriva măsurilor ecologice, dacă AR FI LUATE DE TOATE (sau, cel puțin, majoritatea) statelor mari ale lumii, și aici mă refer, nu numărul fabricanților de masini electrice, ci la cel al cumpărătorilor (ca proporție din nr total de automobile). 2. Nu este nimic rău că aceste "jucării mari, pe patru roți" pot fi produse chiar și de niște studenți! Dar atunci n-avem decât SĂ ACCEPTĂM faptul că industria și comerțul auto european, în adevăratul său sens, ESTE PE CALE DE DISPARIȚIE (deci devine total neinteresantă pt. marii producători), fiind înlocuită de "industria gadgeturilor pe 4 roți". E o realitate pe care trebuie să o acceptăm dacă am pornit pe drumul ăsta...
9 8
Emii • 2024-03-04 07:05:09
Iata ca recent Apple a renuntat sa mai construiasca o masina electrica, desi a investit sute de milioane in acest proiect si a "furat" ingineri de la Tesla. Pesemne ca Apple n-a avut niste "studenti mai rasariti" ca sa conceapa aceasta "maxi-jucarie". Ca de fonduri nu poate fi virba.
7 5
bogdan1477 • 2024-03-04 08:14:02
La Apple problema a fost cota de profit. Si... e normal sa nu reusesti sa faci o masina de 100k mai buna ca Tesla, pentru ca nu ai experienta necesara, si nici infrastructura.
2 4
mntsn • 2024-03-04 12:16:43
Te inseli amarnic si nu stiu daca are rost sa raspund incercarii tale de a trola, dar incerc. Masinile electrice pe care tu le consideri jucarii sunt cat se poate de reale, iar industria care le produce este la fel, cat se poate de reala. Ca ai tu formata o idee fixa despre ce inseamna automobil, peste care nu ai acum capacitatea sa treci, asta e exclusiv problema ta, dar lumea evolueaza. Unii evolueaza odata cu ea, altii se adapteaza mai usor sau mai greu, iar altii raman incremeniti in vechea paradigma si in vechile stereotipuri si se automarginalizeaza. PS: Cauta si consulta normele antipoluare din toata lumea si vei vedea ca sunt in cel mai rau caz, cu doar 1-2 pasi in urma Euro.
0 3
miro20cm • 2024-03-03 21:54:04
Masinile oferite de marcile premium ofera dotari standard, inutile pentru om,doar sa le scumpească fara obraz.
6 30
Manolache Lucian • 2024-03-03 22:29:05
Despre ce vorbiti aici. Nu vedeti ca in ultimii ani calitatea masinilor europene a scazut dramatic. Cumperi o masina germana ca sa te trezesti ca o recheama in service pentru o problema generala la acel model, lucru care nu se intampla la masinile asiatice, japoneze sau coreene. Nu ma pronunt la modelele chinezesti pentru ca nu stiu. De aceea si garantia scurta la masinile europene.
24 16
Haskal • 2024-03-04 01:04:48
Subscriu, am fost dezamagit de Audi, l-am dat si i-am luat sotiei un Infiniti, 100k KM si doar schimb de ulei si placute de frana, e ca noua!
9 5
bogdan1477 • 2024-03-04 08:18:30
Da, da, si a fost folosit de o batranica pan la piata, un adevarat chilipir...
3 8
Haskal • 2024-03-04 01:18:20
Pe la anul creca o sa predomine trotinetele!!!
11 7
bogdan1477 • 2024-03-04 08:19:41
N-ar fi tocmai rau... mai putina poluare, mai ieftin, te mai bate si vantul...
4 5
MesterulManole • 2024-03-04 08:00:45
Salonul este în declin pentru că și industria auto europeana este în declin. Mulțumiți-le celor care forțează legislativ mașinile electrice și trotinetele.
10 9
nalbaroiu • 2024-03-04 08:31:55
Deci Duster e cel mai tare din parcare, dar din pacate parcarea e goala.
0 12
bigbrother • 2024-03-04 08:57:58
Era de asteptat ca chinezii sa faca "legea" tinand cont ca (desi nu recunosc) au subventii masive de la stat + designerii europeni se muta in China + forta de munca mult mai ieftina + cei mai mari producatori de baterii din lume sunt chinezi samd. S-a gresit mult in Europa si pt ca s-a mers pe masini mari cu baterii scumpe in loc sa faca vanzari de volum. O alta diferenta e data de pretul local, un BYD Dolphin in China incepe de la 13-14K euro pe cand in Europa incepe de la 28K Euro. Deja BYD anunta fabrica la unguri, va scadea pretul deci europenii vor fi si mai mult in corzi. Iar europenii nu sunt inca dispusi sa renunte la motoarele ICE cat timp pretul dicteaza achizitia unei masini.
2 8
The_Visitor • 2024-03-04 09:19:07
O explicație foarte simplă pentru decesul industriei auto europene: VW cere pe fix aceeași mașină 20k dolari în China și 60k EURO în UE. Normal că nu tentează pe nimeni iar potențialii clienți se simt jecmăniți!
1 13
mntsn • 2024-03-04 11:57:44
Nu e chiar fix aceeasi masina, dar intr-adevar, discrepanta de pret e cam mare. In China VW sunt practic fortati de concurenta apriga de acolo sa lase jos preturile, pentru ca altfel n-ar mai vinde nimic, iar ID.3 nu e deloc mai speciala decat o electrica de la BYD, Zeekr sau Xpeng de exemplu.
0 4
mmmircea • 2024-03-04 12:01:41
Europenii de rand nu-si permit preturile actuale la masini, indiferent ca vorbim de conventionale sau electrice. De ani buni functioneaza sistemul de inchiriere pe perioada scurta a masinii, depozit modic de cateva rate si apoi platesti o suma fixa pe luna timp de doi ani, la final dai masina inapoi si ei alta. Iti da senzatia ca iti permiti, ca schimbi masina la doi ani, dar ratele au inceput sa creasca si aici, asa ca falimentul isi arata coltii. E evident ca industria europeana a fost impinsa spre faliment prin reglementari facute cu rea credinta si impachetate in verde.
5 1
marian22 • 2024-03-04 12:08:41
Producatorii europeni au fost reticenti fata de masinile electrice si nu au investit la timp si acum se trezesc ca Tesla si chinezii au luat avans. S-au obisnuit si cu marje mari de profit la care nu sunt dispusi sa renunte usor. Cine nu se adapteaza, dipare. Electricele sut viitorul.
2 4
Haskal • 2024-03-04 17:25:32
Uita-te la ce fac Gigantii. Toyota tocmai a pus capac la EV, pt ca nu-s Vitorul!!!
1 2
INTERVIURILE HotNews.ro