Agentia SAPARD isi trimite angajatii la „scolarizare”
„Pentru perfectionarea abilitatilor de comunicare cu publicul, expertii birourilor regionale ale Agentiei SAPARD vor incepe cursuri specializate de relatii cu publicul adaptate specificului activitatii Agentiei SAPARD”, se arata intr-un comunicat al agentiei.
Decizia apare cu mai putin de o luna si jumatate inainte de expirarea termenului pana la care trebuie depuse cererile pentru consumarea banilor aferenti anului 2000. Pana acum au fost cheltuite mai putin de jumatate din fondurile SAPARD, tara noastra riscand astfel sa inapoieze o buna parte din acestea.
Aceeasi sursa arata ca actiunea se inscrie intr-un proces amplu declansat de Agentia SAPARD pentru a imbunatati activitatea de comunicare publica.
Astfel, la inceputul lunii iulie a fost aprobat noul Regulament de conduita a personalului din cadrul Agentiei SAPARD care stipuleaza modul de comportament, atitudinea si tinuta pe care angajatii institutiei trebuie sa le adopte in relatiile cu publicul.
„Scopul principal al cursurilor de perfectionare este tocmai explicarea, cat si aplicarea practica si insusirea acestui cod de conduita pe care Agentia SAPARD il considera de maxima importanta pentru buna desfasurare a activitatii de relatii publice”, se arata in comunicatul agentiei.
Incepand de sambata, 21 august, cursurile sunt sustinute de catre experti de la sediul central al Agentiei, in colaborare cu specialisti in domeniu ai firmei internationale de consultanta KPMG.
La sediile celor opt birouri regionale SAPARD, instructorii vor prezenta, pe baza unor situatii concrete, modalitatile de stabilire a unei comunicari eficiente cu potentialii beneficiari sau cu beneficiarii.
Initiativa perfectionarii personalului birourilor regionale apartine Agentiei SAPARD si este motivata de nevoia de a crea un mod de comunicare coerent si unitar la nivelul tuturor birourilor regionale.