Audi RS4: Doar o liniuta sat-i mai trag!
Daca va calca pe nervi motociclistii care isi ambaleaza motoarele la semafor peste limita suportabilitatii, dupa care pornesc ca din pusca, facandu-va sa va dati jos din mers ca sa vedeti de ce vi s-a oprit motorul, daca visati sa-l faceti pe unul dintre acesti vitezomani sa dea cu casca de pamant de necaz la urmatorul semafor, exista o solutie. Cumparati-va un Audi RS4!
O pt cilindri in V, 4.200 de centimetri cubi si 420 de cai-putere, iata principalele caracteristici ale unei masini pe care este mult mai de bon ton s-o critici decat sa te lasi in voie si sa cazi pe spate la vederea ei. Tractiunea integrala „inteligenta“ atinge suta in mai putin de 5 secunde si zboara, daca nu e limitata electronic, la peste 300 km/h. Monstru, bolid, uzina, herghelie sau cum vreti sa-i spuneti.
Audi este, prin excelenta, un brand conservator, cu o distinctie aparte, dar care nu iese de obicei in evidenta. Inscriptia RS4 este suficient de mica pentru a nu putea fi observata de profani si oricum prea putina lume stie ce inseamna. Cu toate acestea, lumea intoarce capul pe strada ca dupa un Lamborghini. Motivul e foarte simplu si nu-l veti afla niciodata de la volanul lui RS4.
Pentru asta trebuie sa va rupeti de la suflet si s-o imprumutati unui vecin/coleg/prieten, sa dea o tura prin cartier. Si atunci veti auzi zgomotul absolut impresionant pe care il scoate teava de esapament. O „voce“ barbateasca, grava si foarte sonora in acelasi timp.
Fara a intra in detalii tehnice – e bine sa stiti doar ca e puternica, foarte puternica si, deci, foarte rapida – masina este suficient de confortabila pentru sofer si pasagerul din dreapta (cu conditia sa nu depaseasca 100 de kg, limita de la care scaunele sport devin prea stramte) si se conduce incredibil de usor.
Nici nu rupeti scaunul cand accelereaza si nici nu iesiti prin parbriz cand franeaza, chit ca in ambele cazuri fortele care actioneaza sunt impresionante. De altfel, exista un mic buton pe volan, care, odata apasat, dubleaza puterea si zgomotul, intareste suspensiile, iar scaunul il ia pe sofer in brate.
Daca nu va jucati asadar de-a „S“-ul, atunci se lasa condusa ca orice alta limuzina din clasa medie. In general, soferii se imprietenesc cu masinile pe care le conduc.