Sari direct la conținut

Alex Velea, întrebat de ce el și Antonia fac reclamă la păcănele: „Nu te pun eu să-ți riști ce ai agonisit, asta e strict problema ta”

HotNews.ro
Alex Velea și Antonia. Foto: Facebook / Antonia
Alex Velea și Antonia. Foto: Facebook / Antonia

Invitat în podcastul „Aproximativ discuții”, al artistului Gojira, Alex Velea a fost întrebat de ce ce el și soția lui, Antonia, au ales să facă reclamă jocurilor de noroc. „Mi se pare că n-am făcut nimic rău. Este strict problema voastră cum vă împărțiți economiile și ce faceți cu ele”, a răspuns el. Potrivit Cancan.ro, Antonia a semnat un contract cu Betano în valoare de 2,2 milioane de euro și va fi imaginea companiei timp de trei ani. 

„De ce tu și Antonia ați decis să vă asociați cu jocuri de noroc, implicit să faceți reclamă la așa ceva? Nu vă poate afecta imaginea publică?”, a fost întrebat Alex Velea de Gojira, care primise întrebarea de la un fan al podcastului. Gojira a citit întrebarea de pe telefon. 

„Mi se pare o întrebare bună și-mi doresc să răspund cât se poate de clar și să înțelegeți treaba asta. Noi ne vindem imaginea. Nu te pun eu să-ți riști ce ai agonisit, asta e strict problema ta. Ți se spune să joci responsabil acolo, este strict problema voastră cum vă împărțiți economiile și ce faceți cu ele”, a răspuns Alex Velea. 

Cântărețul susține că nu face nimic rău și subliniază că, în reclame, jucătorii sunt atenționați „să joace responsabil”. 

„Noi ne vindem imaginea și mi se pare că n-am făcut nimic rău, care să fie în detrimentul tău. Sau, domne, că a jucat lumea case sau că-și pierde… este strict problema lor. Inclusiv în reclamele astea vi se spune să jucați conștient de ce poate să reprezinte treaba asta. Unii câștigă, alții pierd, nu știu”, a mai spus cântărețul. 

Antonia, contract de 2,2 milioane de euro cu Betano 

Antonia apare în promo-urile Betano. Foto: Betano
Antonia apare în promo-urile Betano. Foto: Betano

Recent, Antonia a devenit noua imagine a companiei Betano. Astfel, cântăreața în vârstă de 35 de ani îngroaşă rândul celebrităţilor care au acceptat să facă imagine companiilor de pariuri, nume precum Theo Rose, Lora, Ciprian Marica, Cuza de la Noaptea Târziu, care au făcut sau fac campanii pentru Betano, scrie Pagina de Media

Valoarea contractului cu Betano se ridică la 2,2 milioane de euro, potrivit Cancan.ro, iar Antonia va fi imaginea companiei trei ani, timp în care cântăreața apare în reclame pe TV și online. 

Într-o declarație trimisă către presă, citată de Pagina de Media, Antonia vorbeşte despre „valorile comune” pe care le împărtăşeşte cu compania Betano. 

„Colaborarea cu Betano are la bază o valoare comună pe care o împărtăşim: divertisment de calitate cu focus pe construirea unei comunităţi puternice. Betano este un lider în zona de inovaţie şi tehnologie, primul brand din industrie care are colaborări internaţionale fabuloase pe zona de sport cu FIFA şi UEFA”, a menţionat Antonia.

„Noua colaboare cu Antonia reprezintă un pas important al  angajamentului nostru continuu de a ne asocia cu parteneri de top pentru a oferi cea mai bună experienţă de divertisment utilizatorilor Betano”, a transmis și compania. 

S-au jucat o jumătate de trilion de dolari anul trecut

Nu a fost niciodată mai ușor, în istoria omenirii, să pierdem bani la ruletă, pariuri, păcănele sau loterie, scrie însă site-ul de investigații non profit Snoop.ro, într-un amplu material despre lanțurile invizibile ale adicției. 

Există jocuri de noroc de milenii, dar industria s-a dezvoltat și a căpătat proporții copleșitoare de la jumătatea anilor ‘80 până astăzi, piața globală ajungând la peste 540 de miliarde de dolari în 2023. 

Este o sumă care echivalează cu PIB-ul cumulat al României și Ungariei, două țări UE, potrivit sursei citate. 

Pentru a crește afacerea, operatorii din domeniu folosesc frecvent practici folosite cândva de producătorii de tutun sau alcool: un lobby agresiv, susținerea evenimentelor sportive, normalizarea prin activități de marketing și publicitate omniprezente. 

Rezultatul e că atât dependența clinică, precum și consumul compulsiv de jocuri de noroc au crescut accelerat, atingând și rate de 6% din populație, potrivit Organizației Mondiale a Sănătății, arată investigația Snoop. 

„Povara asociată jocurilor de noroc pare să aibă o magnitudine similară celei asociate tulburării depresive majore și dependenței de alcool și este substanțial mai mare decât cea cauzată de dependențele de droguri”, scria profesorul Max Abbott într-o lucrare pregătită pentru un forum OMS. 

Alegeri 2024: Vezi aici prezența și rezultatele LIVE pe hartă și grafice interactive.
Sondaje, Comparații, Informații de la celelalte alegeri. Toate datele esențiale pe alegeri.hotnews.ro.
INTERVIURILE HotNews.ro