Ancheta la CFR dupa ce trenul Arad – Mangalia a avut luni o intarziere record de 8 ore si jumatate
Conducerea CFR Calatori a declansat o ancheta dupa ce trenul IR 1822 Arad – Mangalia a ajuns, luni, la destinatie cu o intarziere de 8 ore si jumatate. Potrivit unui comunicat al CFR, trenul InterRegio 1822 Arad – Mangalia a stationat luni in Baru Mare, ajungand in Bucuresti Nord cu o intarziere de aproximativ 400 de minute, dupa ce s-a surpat terasamentul, iar caderea unor copaci a dus la intreruperea alimentarii cu energie electrica a liniilor de contact si implicit la intreruperea traficului feroviar. Ulterior, in jurul orei 13:45, a fost necesara interventia cu o locomotiva de ajutor intre Fundulea si Sarulesti din cauza unei defectiuni tehnice la locomotiva initiala. Trenul a plecat de aici cu o intarziere de 126 minute in plus si a ajuns la Constanta cu o intarziere totala de 515 minute, iar in Mangalia cu o intarziere de 497 minute.
Ancheta CFR vizeaza si intarzierea trenului IR 1582 Constanta – Bucuresti Nord, de 107 minute. Luni, in jurul orei 13:35, la intrare in statia Cernavoda Pod s-a produs o degajare de fum la locomotiva trenului IR 1582 Constanta – Bucuresti. Locomotiva a fost decuplata de la cele 7 vagoane ale trenului si s-a intervenit promt, degajarea de fum fiind localizata si intrerupta. Cei aproximativ 326 de pasageri si personalul de tren (mecanic si conductori) nu au fost in pericol. Trenul a fost remorcat de o locomotiva de ajutor sosita din Fetesti, de unde a plecat cu intarziere de aproximativ 107 minute, potrivit CFR.
CFR arata, in comunicat, ca „regreta situatia creata si isi cere scuze pentru intarzieri. In statia Fetesti, angajatii feroviari au oferit apa pasagerilor.”
Compania mai precizeaza ca au fost asigurate legaturi catre destinatiile de calatorie pentru toti pasagerii care, din cauza intarzierilor produse, au pierdut trenurile la care aveau bilete.
Potrivit CFR, circulatia feroviaara pe ruta Bucuresti-Constanta se desfasoara, marti, fara intarzieri.