Sari direct la conținut

Batalia PRO TV-Antena 1

Evenimentul Zilei

Fiefurile celor doua posturi se confirma: Antena 1 are productii de succes pe intreg segmentul urban, iar PRO TV cistiga pe intervalul 18-49 de ani. Acasa se lauda in continuare cu „Numai iubirea”.

Antena 1 a obtinut rezultate bune la emisiunile de divertisment. In ultima zi de weekend, „Duminica in familie” a Mihaelei Radulescu a inregistrat un rating considerabil pentru o emisiune difuzata dupa-amiaza: 5,1 puncte, adica peste o jumatate de milion de telespectatori, pentru intreg publicul urban, informeaza postul din Baneasa.

Antena 1 mai afirma ca a fost lider de audienta si pe prime-time-ul de duminica, cu o medie de 9,7 puncte. „Divertis” a fost, conform aceleiasi surse, lider de audienta pe intervalul de difuzare (21.30-22.30), cu o medie de 11,8 puncte pe intreaga populatie urbana si 9,2 puncte pe segmentul 18-49.

In acest segment, interesant pentru publicitate, cel care a cistigat a fost PRO TV. Postul din Pache Protopopescu comunica un rating mediu de 10,8 puncte pe acelasi prime-time de duminica seara si un public intre 18 si 49 de ani. Stirile PRO TV au adunat, pe acest segment, 698 de mii de telespectatori.

„Vacanta mare” a strins in fata televizoarelor 591.000 de telespectatori, ceea ce a transformat-o de asemenea in lider pe intervalul 20.30-21.45, inaintea difuzarii emisiunii rivale „Divertis”, pe Antena 1. PRO TV afirma ca pe tronsonul lor Toni Grecu si compania au strins 487.000 de telespectatori.

In competitia „greilor” a intrat si Acasa, cu „Numai iubirea”, care a obtinut 9,9 puncte de rating.

„Rațiunea, înapoi!” Un newsletter despre alegeri în care jurnalistul Gabriel Bejan explică ce se întâmplă în această perioadă politică.
Dincolo de breaking news, confuzie și dezinformare, în fiecare marți și vineri.
ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro