Sari direct la conținut

Batalia PRO TV-Antena 1

Evenimentul Zilei

Fiefurile celor doua posturi se confirma: Antena 1 are productii de succes pe intreg segmentul urban, iar PRO TV cistiga pe intervalul 18-49 de ani. Acasa se lauda in continuare cu „Numai iubirea”.

Antena 1 a obtinut rezultate bune la emisiunile de divertisment. In ultima zi de weekend, „Duminica in familie” a Mihaelei Radulescu a inregistrat un rating considerabil pentru o emisiune difuzata dupa-amiaza: 5,1 puncte, adica peste o jumatate de milion de telespectatori, pentru intreg publicul urban, informeaza postul din Baneasa.

Antena 1 mai afirma ca a fost lider de audienta si pe prime-time-ul de duminica, cu o medie de 9,7 puncte. „Divertis” a fost, conform aceleiasi surse, lider de audienta pe intervalul de difuzare (21.30-22.30), cu o medie de 11,8 puncte pe intreaga populatie urbana si 9,2 puncte pe segmentul 18-49.

In acest segment, interesant pentru publicitate, cel care a cistigat a fost PRO TV. Postul din Pache Protopopescu comunica un rating mediu de 10,8 puncte pe acelasi prime-time de duminica seara si un public intre 18 si 49 de ani. Stirile PRO TV au adunat, pe acest segment, 698 de mii de telespectatori.

„Vacanta mare” a strins in fata televizoarelor 591.000 de telespectatori, ceea ce a transformat-o de asemenea in lider pe intervalul 20.30-21.45, inaintea difuzarii emisiunii rivale „Divertis”, pe Antena 1. PRO TV afirma ca pe tronsonul lor Toni Grecu si compania au strins 487.000 de telespectatori.

In competitia „greilor” a intrat si Acasa, cu „Numai iubirea”, care a obtinut 9,9 puncte de rating.

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro