Sari direct la conținut

Bringo și Carrefour România vor prelua de acasă ambalajele cu garanție din Sistemul Garanție – Returnare

HotNews.ro
Aplicatia Bringo, Foto: Smile Media
Aplicatia Bringo, Foto: Smile Media

Bringo și Carrefour România anunță că preiau de acasă ambalajele cu garanție din Sistemul Garanție – Returnare (SGR), la comenzile plasate din hipermarketurile retailerului, potrivit unui comunicat al companiei.

Această nouă funcție le permite utilizatorilor să returneze sticlele și dozele pentru reciclare fără să se mai deplaseze și să stea la coadă pentru a recicla. Clienții vor oferi ambalajele goale direct livratorului, la următoarea comandă.

Utilizatorii își recuperează garanția de 50 de bani pentru fiecare ambalaj returnat, pe care o pot folosi la următoarea comandă din Carrefour.

Clienții pot returna cu ușurință ambalajele cu garanție atunci când fac cumpărături prin Bringo de la Carrefour.

Procesul se derulează în 5 pași:

1. Selectare Ambalaje: Înainte de a plasa comanda, trebuie selectat în aplicația Bringo numărul de ambalaje cu garanție pe care dorești să le returnezi (maximum 20 de ambalaje).

2. Pregătire: Ambalajele trebuie strânse într-o sacoșă sau sac, consumatorii trebuie doar sa împartă ambalajele în două categorii: plastic și metal/ sticlă.

3. Predare Ambalaje: La livrarea comenzii, personal shopperul Bringo va prelua ambalajele pentru returnare. 4. Recuperare Garanție: După preluarea ambalajelor, garanția va fi returnată sub forma unui voucher în contul Bringo.

5. Utilizare Voucher: Voucherul poate fi folosit la următoarele comenzi prin Bringo din Carrefour, având o valabilitate de 12 luni.

Clienții au apreciat în mod deosebit ușurința procesului și avantajul de a recupera garanția fără a se deplasa la hipermarketurile Carrefour, unul dintre aceștia declarând: „Nu mai trebuie să stau la coadă, unde pierdeam cam mult timp. A fost foarte bună și interacțiunea cu curierul Bringo, iar ulterior am primit banii sub formă de voucher”.

„Parteneriatul nostru cu Bringo și prezența noastră în e-commerce au avut întotdeauna scopul de a simplifica viața clienților noștri. Cu această abordare în minte am pornit și această nouă funcționalitate: să facem returnarea ambalajelor SGR mai accesibilă și convenabilă pentru clienții noștri. Prin opțiunea de a returna ambalajele cu garanție direct de la domiciliu, ne propunem să răspundem – în continuare – nevoilor clienților într-un mod inovator și responsabil. Timpul este una dintre cele mai valoroase resurse. Ne dorim să le oferim românilor soluții eficiente care să le permită să dedice mai mult timp lucrurilor importante pentru ei, fără să sacrifice inițiative esențiale pentru dezvoltarea sustenabilă a României, cum este Sistemul Garanție-Returnare.”, spune Narcis Horhoianu, Chief Marketing Officer & E-commerce, Carrefour România

Sunt acceptate doar ambalajele SGR, care poartă simbolul „Ambalaj cu garanție” și sunt întregi, nedegradate și golite de conținut. În Sistemul Garanție- Returnare sunt incluse ambalaje din plastic, sticlă sau metal cu volum între 0.1L-3L. Sacii trebuie să fie sigilați și curați, pentru a asigura integritatea și trasabilitatea ambalajelor.

INTERVIURILE HotNews.ro