Campaniile nominalizate la PR Award Romania
Peter Debreceny, presedintele Juriului international a celei de-a cincea editii a PR Award, a anuntat nominalizarile pentru principalele categorii ale competitiei, Campanii comerciale si Campanii non-comerciale.
Potrivit comunicatului de presa, din cele 22 de campanii comerciale si 30 de campanii non-comerciale inscrise la Romanian PR Award, juriul a remarcat 16 campanii comerciale si 12 non-comerciale.
Cei 12 membri ai juriului, specialisti in comunicare, practicieni de relatii publice si jurnalisti au considerat ca cele 28 de campanii nominalizate anul acesta dau dovada de un nivel ridicat de profesionalism, fiind bazate pe o buna cunoastere a asteptarilor grupurilor cointeresate si ale publicului companiilor si organizatiilor non-profit.
Action Global Communications & Petrom, THINK:AHEAD – alege siguranta. Campania de Constientizare a Sigurantei Muncii
Bergenbier & The Practice, Ziua Barbatului
COSMOTE Romania & V+O Communication Romania, Campanie de comunicare a gradului de acoperire
COSMOTE Romania & V+O Communication Romania, Managementul situatiei de criza pentru cartela EO 2000
Geo Moisescu & Universal Horeca SRL, Eva din Plescoi
Kick Off Events & Procter & Gamble – Gillette, Viitorul forbalului romanesc e in mainile tale
McCann PR & Coca-Cola Romania, Lansarea Coca-Cola ZERO pe piata romaneasca
Romtelecom, Elefantul care danseaza
TVR, La urgenta
Vitrina Advertising & Kronospan Sebes, Decide singur
Pleon Graffiti & Automobile DACIA, Lansarea DACIA LOGAN VAN
Pleon Graffiti & PepsiCo Beverages International, Campania de iarna Pepsi
Pleon Graffiti & PepsiCo Beverages International, MOUNTAIN DEW SNOW GROUND ZERO – Campionatul National de Snowboarding
Pleon Graffiti & Automobile DACIA, Lansarea LOGAN MCV
Pleon Graffiti & Automobile DACIA, Lansarea LOGAN cu GPL si Ziua Internationala a Mediului
Pleon Graffiti & PepsiCo Beverages International, Parteneriatul PEPSI – Federatia Romana de Fotbal – Conferinta de Presa.
Asociatia pentru Relatii Comunitare (ARC), Bursa implicarii sociale
Avon Cosmetics Romania, 1 din 8 femei
Banca Transilvania, Clujul are suflet
Carpatcement Holding & The Practice, Bucurestiul respira
Fundatia Sensiblu & GMP PR, V-Days Campaign – 16 zile de activism impotriva violentei asupra femeii
LaborMed Pharma, Daruieste din inima
Ministerul Apararii & ARS Advertising, Alege cariera militara
MOL Romania, Pot ajuta?
PETROM & Ogilvy PR, Parcurile viitorului
Salvati Copiii & Fundatia Marius Ivan, Violenta naste violenta
URSUS Breweries & Prais Corporate Communications, Traieste cu masura
Vitrina Advertising & ROMBAT, Cu bateriile incarcate pentru parcuri curate
Cea de-a 5-a editie a Romania PR Award s-a bucurat de sustinerea unui juriu international, reunind competente in comunicare din SUA, Germania, Belgia, Marea Britanie si Romania, condus de Peter Debreceny, Presedintele Institute for Public Relations, USA. Campaniile au fost apreciate conform criteriilor de performanta in comunicare stabilite de International Public Relations Association.
Marti, 6 Noiembrie, 18.30, la Opera Nationala Bucuresti, la Gala PR Award, vor fi inmanate premiile la categoriile ‘campanii comerciale’ si ‘campanii non-comerciale’, precum si premiile Junior PR Award. Juriul va acorda distinctia ‘Comunicatorul Anului’ si premiul ‘Agentia Anului’, informeaza organizatorii.