Sari direct la conținut

CEC si-a externalizat serviciile de relatii cu clientii catre Ascenta

HotNews.ro

Casa de Economii si Consemnatiuni (CEC) a incheiat un parteneriat cu Ascenta, divizia de consultanta IT a grupului Softwin, pentru externalizarea serviciilor pentru relatiile cu clientii si cele pentru rezolvarea problemelor IT ale angajatilor bancii, se arata intr-un comunicat al companiei de consultanta IT.

Incepand cu anul 2006, Ascenta asigura bancii si servicii de Contact Center si Front Desk (la ghiseele bancii).

Prin noul contract, programului serviciului InfoCenter a fost prelungit cu trei ore si s-au pus bazele pentru colaborarea in domeniul serviciilor de telemarketing si email pentru clientii sau potentialii clienti ai CEC.

Ascenta asigura tehnologia, resursele umane si procedurile de lucru pentru serviciul de asistenta tehnica pentru angajatii CEC, cu privire la infrastructura si aplicatiile IT specifice domeniului bancar.

Casa de Economii si Consemnatiuni, infiintata in 1864, se situeaza in prezent pe locul sase in sistemul bancar romanesc. Activele CEC erau de 7,9 miliarde de lei la sfarsitul lunii aprilie, in crestere cu 12% fata cu finele anului trecut. In aceeasi perioada profitul net al bancii a fost de 33,9 milioane de lei.

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro