eMAG isi face blog de companie
Magazinul online eMAG a lansat vineri un blog de companie, care, potrivit reprezentantilor retailerului, este un spatiu oficial, insa cu un stil informal si direct. Publicul vizat de acest nou canal de comunicare al companiei este cel tanar, care doreste sa afle mai multe informatii si sa comunice cu echipa eMag.
„Prin intermediul acestui mediu de discutii, eMAG isi propune sa se apropie si mai mult de comunitatea online si sa pastreze constant legatura cu membrii acesteia”, se arata intr-un comunicat al companiei.
Blogurile de companie constituie un fenomen lansat cu cativa ani in urma in mediul online, sunt periodice intretinute cu regularitate, in care companiile care le detin propun teme de discutie, iar vizitatorii pot posta comentarii si purta discutii cu angajatii.
eMAG a incheiat anul 2006 cu o cifra de afaceri de aproximativ 35 milioane de euro, iar pentru acest an, se estimeaza o crestere de pana la 125 milioane de euro a pietei de vanzari online, in timp ce pentru 2008 se asteapta un avans de pana la 300 de milioane de euro.